Глава 7

4.6K 156 3
                                    

-Прочети го и го подпиши.-седна до мен-Ако имаш някакви въпроси можем да ги обсъдим преди да подпишеш.

-Това нали ще отмени дълга на баща ми?-попитах и взех договора.

-Да.-прелистих и стигнах до мястото където трябваше да се подпиша. Подписах без да се замислям и му върнах листите. -Не го прочете.

-Това че ще опростиш дълга на татко,ми е достатъчно като информация.

-Добре.-повдигна вежда.

Облегнах се назад и забих поглед в телевизора. С периферното си зрение видях как оставя документа на масичката,след това се облегна и усетих как прехвърли ръката си през раменате ми,като ме придърпа към себе си.

-Какво правиш?- попитах правейки неуспешен опит да се измъкна от хватката му.

-Гледам новините.-беше насочил поглед към телевизора.

Отпуснах глава на рамото му и се загледах в това,което даваха по телевизията.

-От кога договора влиза в сила?-наруших мълчанието.

-Май някой е нетърпелив.-усмихна се той.

-Не.-изчервих се-Просто искам да знам.

-Сладка си,когато се изчервяваш.-погали лицето ми-Договора влиза в сила от тази вечер.

Това ме притесни,колкото и да бях подготвена да го чуя. Когато се съгласих с предложенирто му бях способна да мисля само и единствено за родителите си,и как да им помогна, и изобщо не помислих защо ще трябва да е около мен през целия ден. Това нямаше да промени решението ми,но определенобих поискала да промени малко начина на изплащане на дългът на баща ми.

Дали трябва да му кажа,че още съм девствена? Може би това ще го накара да се откаже? Преди да се замисля вече го бях изрекла на глас.

-Какво?

-Това,което чу.-прошепнах и отново се изчервих.

-Това...хм...това не променя нещата.

-Ами..добре.

-Може да не бързаме.-въздъхна- Имам предвид ще изчакам докато се почувстваш готова.

--Наистина ли?

--Да. Що за чудовище мислиш,че съм?

--Не...не мисля,че си чудовище.

Усмихна ми се и се наведе явно за да ме целуне по устните но аз се извърнах на страни и целуна бузата ми.

-Но ще добавя още няколко точки в договора ни.
Първо-няма да ми бягаш,когато искам да те прегърна.
Второ- няма да се дъркаш кагато искам да те докосна,защото много ми харесва да те докосвам.
И трето-няма да се извръщаш никога повече,когато се опитам да те целуна.

-Добре.

Когато този път се наведе да ме целуне не се отдръпнах и съжалих,че го бях направила първият път.

⬛⬛⬛

Когато реших да си лягам се качих горе да се изкъпя и след това седнах в леглото и пуснах телевизора,докато чакам Оливър да се изкъпе,а той беше изключително бърз. Изключи светлините и дойде при мен в леглото. Положих глава на раморо му и се заслушах в спокойното му дишане.

-Предполагам,че си имала гаджета преди аз да се появя?

-Да.

-Колко?

-Три.

-И никой не е...

-Не връзките ми така и не потръгваха защото момчетата само това искаха-да спят с мен.

-Не искам да мисиш повече за това,заспивай сега.

Направих каквото ме посъветва и мигновенно се унесох в сън.

The contractDonde viven las historias. Descúbrelo ahora