'Ik wil niet. Zayn stop!' Zeg ik terwijl ik het uitlach. Hij trekt me mee in de attractie en houdt me goed vast. Ik verstop me in zijn nek en hou hem strak vast. 'Ik haat je. Ik haat je zo erg.' Zeg ik terwijl we omhoog gaan. Hij lacht hard. Ik knijp mijn ogen fijn en gil hard.
'Dat was toch leuk?' Zegt Zayn vrolijk. Lachend duw ik hem weg. 'Je bent echt irritant.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'Ik noem het liever fantastisch.' Gaat hij tegen me in. Ik steek mijn middelvinger uit. Mijn ogen gaan naar een kraampje met suikerspin, popcorn en allerlei zoetigheid. Zayn lacht. 'Middelvinger yek. Nou geef kusje dan krijg je wat te eten. Wat wilt mevrouw dan?' Vraagt hij en kijkt me grijzend aan. Ik grabbel in mijn tasje en haal mijn pinpas eruit. 'Ik heb zelf geld. Geef jezelf die kus maar.' Zeg ik lachend en loop naar het kraampje. Ik haal wat ik zelf wil en vraag Zayn wat hij wilt. 'Je hebt al teveel. Ik eet wel gewoon mee.' Antwoordt hij. Ik knik en betaal. Ik pak het tasje aan en geef het aan Zayn. Zelf pak ik de reuzesuikerspin en een grote zak popcorn. 'Dank u wel.' Zeg ik vrolijk en loop weg. Ik kijk om me heen en loop naar een
tafeltje met een bankje wat verderop. We nemen plaats en ik begin mijn suikerspin te eten. 'Mag ik wat water?' Vraagt Zayn. Ik geef hem mijn suikerspin om vast te houden en pak een koud flesje water en een flesje cola uit mijn rugtas. Ik geef hem zijn water en open mijn flesje. Ik pak mijn suikerspin terug en smul heerlijk verder. Zayn komt naast me zitten en ik maak een paar foto's van ons samen. 'Ik zie wat jij niet ziet en het is roze.' Zegt hij opeens. Ik kijk hem vrolijk aan en kijk rond. 'Suikerspin! Die dikke vrouws tas?' Zeg ik snel. Hij lacht hard en schud nee met zijn hoofd. 'Dat bord. Die kinderwagen.' Raad ik en ga zomaar door. 'Oke zeg het nou.' Dring ik na een tijdje aan. Hij lacht en trekt mijn bh-bandje een beetje naar boven. Mijn bh is roze. Natuurlijk. Ik sla hem speels. 'Je bent echt een viezerik.' Zeg ik en neem een slok van zijn water. 'Niet per se vies, gewoon heel erg oplettend.' Verbetert hij mij en neemt een slok van zijn water. Ik duw het flesje tegen zijn lippen aan en wat water valt op zijn kleren. Ik kijk hem lachend aan. Hij kijkt me droog aan. 'Verfrissend.' Zegt hij en drinkt verder. Ik moet hard van hem lachen. 'Wat lach je nou? Wil je soms wat?' Vraagt hij en gooit wat water over mijn shirt heen. Ik moet even gillen en spring lachend op. Ik veeg het van mijn kleren en kijk hem chagrijnig aan. 'Ah het is niet zo veel joh. We gaan zo toch in die attractie met water.' Zegt hij met een grote grijns. 'Klep dicht.' Zeg ik bozig en ga ver van hem zitten. Mijn shirtje is wit en schijnt door. 'Fuck.' Mompel ik en probeer het te verbergen. 'Het is maar een beetje water. Wat is er nou?' Vraagt hij en komt wat dichterbij zitten. 'Door jou schijnt het door meneer slimpie.' Zeg ik en rol met mijn ogen terwijl ik mijn borsten bedek met mijn armen. 'Kalm aan. Hier trek deze aan.' Zegt hij en haalt zijn vest uit de tas. Oja die was ik helemaal vergeten. Ik trek hem aan en snuif er stiekem aan. Ik hou van zijn geur. 'Je bent zo suf.' Zegt hij lachend. 'Klep dicht.' Zeg ik met rode wangen en duw hem weg. 'Sufferd.' Herhaalt hij en brengt zijn gezicht naar mij toe. Ik druk onbewust een kusje op zijn lippen. 'Zalig.' Mompelt hij en zakt onderuit. Ik moet ervan lachen en leun tegen hem aan.'Aaaahww wat een schatje!' Zeg ik en wil een hondje gaan aaien. Zayn trekt me terug. 'Wat doe je?' Vraag ik lachend. Hij pakt mijn hand en loopt sneaky door. Lachend kijk ik hem aan. 'Is meneertje bang voor honden? Hebben we het nou echt gevonden? Je ergste nachtmerrie!' Zeg ik en ga helemaal stuk. 'Niet bang. Wil gewoon niet dat je ze aanraakt. Smerige beesten.' Zegt hij vies kijkend. 'Oh my god je bent bang! Wat fantastisch dit!' Zeg ik vrolijk. Hij kijkt me chagrijnig aan. 'Ik ga een hond kopen voor je verjaardag!' Zeg ik meteen. 'Wat meesterlijk!' Zeg ik tegen mezelf en huppel om hem heen. 'Dacht het even niet mevrouwtje. Als je dat doet doe ik je iets terug.' Dreigt hij. Ik lach hard. 'Zoals wat?' Vraag ik bespottelijk. 'Zoals al je bh's verstoppen.' Grijnst hij. Ik duw hem geïrriteerd weg. 'Je bent zo geobsedeerd jonge.' Zeg ik zuchtend. Hij lacht hard. 'Ik kan ook zonder bh naar buiten gaan hé slimpie. Dan ziet iedereen m'n tepels wel tho.' Daag ik hem uit. Hij is heel overbeschermend en een tikkeltje jaloers. Echt fantastisch om hem mee te plagen. 'Ik maak je af.' Zegt hij snel. 'Jij bent degene die ervoor zorgde, niet ik.' Zeg ik en open de deur. Ik scan mijn pasje en we lopen verder. 'Oké geen bh's afpakken dan. Dat is alleen voor mijn ogen bestemd.' Zegt hij grijzend. Ik loop het eerste kleedhokje in dat ik zie en wil de deur dichtdoen, maar Zayn komt erbij staan. 'Ga weg romeo. Ik moet me omkleden.' Zeg ik lachend. Hij komt dicht op me staan en drukt kusjes in mijn nek. Lachend duw ik hem weg. 'Laat me omkleden. Ik wil gaan zwemmen.' Zeg ik. 'M'n zwembroek.' Zegt hij. 'Oja.' Zeg ik en haal zijn zwembroek uit mijn rugtas. 'Vind het wel schattig zo. Je lijkt op een eerste klasser met die rugzak.' Zegt hij en knipoogt. Ik rol met mijn ogen en sluit de deur.
Ik stap in de auto en zucht moe. Even later stapt Zayn ook in en kijkt lachend aan. 'Ben je moe?' Vraagt hij doodleuk. 'Klep dicht.' Zeg ik en leun tegen de deur. 'Wek me als we er zijn.' Zeg ik en sluit mijn ogen.
Ik word wakker door vingers in mijn gezicht en nek. Ik kijk Zayn chagrijnig aan. 'We zijn er mop.' Zegt hij en knipoogt. Ik kijk rond en zie een fast food restaurant. 'Had je nog honger?' Vraag ik lachend en sta op. 'Geen honger, maar wel zin in eten.' Zegt hij en samen lopen we naar binnen. Nadat we wat gegeten hebben rijden we nog een stuk naar huis. Hij zet me thuis af en rijdt naar zijn eigen huis. Al snel duik ik mijn bedje in. Ben bekaf.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt
RomanceHij lacht. Hij pakt me bij mijn heupen vast en komt nog dichterbij me staan. 'Sluit me niet buiten, schoonheid.' Fluistert hij in mijn oor. Ik voel zijn warme adem in mijn nek en zijn vingers glijden naar mijn rug. Ik krijg er rillingen van. Nog ste...