~3~

37 4 0
                                    

" Asena gelsene tatlım seni arkadaşlarım ile tanıştırayım."
Arkamı dönüp ona sinirli bir şekilde bakarken yanına doğru hızlı adımlar ile gidip karşısında durdum.

"Yok tatlım arkadaşların ile tanışmak istemiyorum hayatımda bir boş insan olarak sen varsın fazlasına gerek yok."Demem ile sinirlendirlendigini farkettim.Fazla sinirlenmişti ama bu umrumda değildi. Bir anda sinirli tavrını yüzünden silip çocuksu bir tavır takındı.

"Ama yapma böyle yoksa seni Merte şikayet ederim " dudağını bükerek söylediği şeye sinirle cevap verdim.

"Sen anca şikayet edersin."

Arkamı dönüp okula girmek için hızla yürüdüm. Sınıfa girdiğimde Özge'nin sırasında telefon ile uğraştığını gördüm.Hemen yanına gidip olan biteni anlatmak için sırama oturdum.

"Asena neredeydin?"

"Sen uyuyordun uyandırmak istemedim.Ama çok önemli birşey oldu."

"Ne oldu"

Hemen herşeyi anlattım oda benim gibi sinirlenmişti.

"Şimdi ben o kıza gösteririm."

"Özge dur lütfen boşver hiç muhattap olmayalım onlarla okulda yoklarmış gibi davranalım lütfen."

" Peki "

O anda öğretmen içeri girdi ayağa kalktık. Öğretmenin oturun demesiyle oturup başımı sıraya koydum.

"Evet çocuklar sınıfımıza yeni kişiler geldi... İçeri girin."

Hayır olamaz umarım o gıcık bizim sınıfta değildir. Başımı sıradan kaldırıp kapıya doğru baktığımda içeri giren çocuğa baktım. Bu sabah şoför koltuğundan inen çocuktu elleri cebinde içeri girmişti. Yeşil gözleri vardı. Sert yüz hatları vardı. Ardından Eda'nın sınıfa girmesi ile sinirlerim yükselmişti. İnanamıyorum ya bu kızla aynı sınıfta olduğuma inanamıyorum.

"Hadi çocuklar istediğiniz yere oturun derse başlıyoruz."

Eda Özgenin sırasına doğru yürüdü ardından cam kenarına bakıp Merte el salladı. Mertte ona gülümsedi. Özge ayakta Eda'ya sinirle bakıyordu onun geçmesini bekliyordu Edanın amacı Özgenin yanına oturup onu sinir etmek olacaktı. Çünkü Mert'in en yakın arkadaşı olduğunu ve Mert konusunda çok hassas olduğunu biliyordu.

"Neden bu sınıf?" Özgenin sorduğu soruya Eda cevap verdi.

"Ee tatlım sevgilim burda ."

Eda geçip yanına oturduğunda yeşil gözlü çocuk elini cebinden çıkarıp benim sırama doğru yürümeye başladı.

"Kalk"

Sert çıkan sesine umursamazca bakıp ayağa kalkıp geçmesini beklerken başka yer yokmuş gibi yanıma oturması sinirlerimi bozmuştu. Üstelik emir verir gibi 'kalk' demesi sinirlerimi daha çok bozmuştu.O oturduğunda geçip bende yerime oturup başımı sıraya koydum. Umarım ders çabuk biterdi. Çünkü başım ağrımaya başlamıştı.

*****
Teneffüse girdiğimizde ayağa kalkıp Özgenin parasını almasını bekledim. Eda bana öyle bakıyordu ki nefretle bakıyordu. Bende ona öyle. Özge parasını aldığında sınıftan çıktık.

"Özge gördün mü bizim sınıfa geldiler. Eda ile aynı sınıfta olmak zor olucak."

"Gördüm keşke görmez olsaydım."

Kantine girip kendimize abur cubur aldık. Okulun arka tarafı da vardı oraya gidip bankta oturduk burası biraz ağaçlıktı ama küçük bir bölgeydi.

"Özge sence Mert çok büyük bir hata yapmıyor mu? Nasıl böyle değişti anlamıyorum."

"Bende bilmiyorum onu böyle değiştiren ne anlamıyorum neredeyse onunla küçüklükten beri arkadaşız bana hiç böyle davranmamıştı garip davranıyor"

"O artık değişti tatlım ve senin arkadaşın falan da değil." duyduğumuz ses ile karşımıza baktığımızda yine o gıcığı görmem ile ayağa kalktım.

"Demek artık başkalarını da dinlemeye başladın."

"Aaa olur mu öyle şey sadece tesadüf"

Buna inanmamı beklemiyordu sanırım. Hele şu dudağını bebek gibi bükerek konuşması sinirlerimi bozuyordu.

"Eda seninle tartışmak istemiyorum defol"

"Ama ben istiyorum."

Söylediği şeyle Özge de ayağa kalkıp ona cevap vermek için konuşmaya başladı.

"Yani bundan benim çıkardığım dayak yemek istiyorsun."

Bu sefer Eda'da ciddileşmişti. Özgeye adım atarak tam önünde durup kollarını göğsünde birleştirerek konuşmaya başladı.

"Yapamıyacağın birşeyi söylemen ne garip." Burda kötü şeyler olacaktı bunu sezmiştim. Özgenin kolunu tutup

"Gidelim Özge" dedim eşyalarımızı toplayıp Eda'nın koluna çarparak yanından geçtim. Okulun içine girerken

"İyi misin Özge"

"İyiyim ben tuvalete gidiyorum sen sınıfa çık gelirim birazdan."

Sanırım yanlız kalmak istiyordu. Haklıydı yanlız kalıp düşünmeliydi. Onu onaylarcasına başımı salladım. O tuvalete doğru giderken arkama döndüm. Dönmem ile sabah arabadan çıkan kızı karşımda gördüm. Yanından geçmek için adım atacağım sırada elini uzatarak

"Ben Miray" söylediği şey ile gözlerine bakıyodum mavi gözleri sarı uzun saçları ince kaşları küçük burnu ve sert yüz hattı ile cidden güzel bir kızdı. Uzattığı eline şaşkınca bakarken bende elimi uzatıp

"Ben Asena "

"Memnun oldum."

"Bende" dedim ve gitmek için adım atacağım sırada kulağıma yaklaşıp konuştu.

"Benden kaçmana gerek yok. Asena"

Yanımdan geçerek giderken sadece arkasından ona baktım. Fiziği de güzeldi cidden güzel bir kızdı. Ama Eda'nın girdiği çetedeydi. Ve iyi biri olduğunu düşünmüyordum.

Sınıfa girip yerime oturduğumda yanıma oturan çocuğun başı sıradaydı sağa dönüktü. Yüzünü göremiyordum. Bende başımı sıraya koyup onun gibi sağa doğru uzandım. Birden bana dönmesi ile gözlerimiz birleşti. Neye uğradığımı şaşırdım. Onun gözleri de benim gibi yeşildi beş saniye süren bakışmamızdan sonra kafamı kaldırıp sandalyeye yaslandım. Oda başını kaldırıp benim gibi durdu.

"Çok tipsizsin." dedi.

"Aynı şeyleri düşünüyor olmamız güzel." dedim.

Yeşil gözleri sert sert bana bakarken kafamı çevirdim çantamdan defter ve kalem çıkardım. Özge de sınıfa girdiğinde Eda da arkasından girdi. İkiside geçip yerlerine otururken öğretmenin derse girmesi ile dersi dinlemeye çalıştım.

******
Sonunda çıkış zili çaldı. Ben ayakta eşyalarımı toplarken yanımdaki çocuk çantasını alıp sınıftan çıktı. Eda Merte seslenip

"Bekle aşkım beraber çıkalım."

"Tamam bekliyorum canım"

Kapının önüne gidip Edayı beklemeye başladı. Eda bana ters bir bakış atıp Mert'in yanına gidip koluna girdi. Onlar çıkarken bende Özgeyi bekliyordum.Özge de çantasını alıp koluna taktığında sınıftan çıktık. Koridorda ilk kim inecek yarışması yaparak koşmaya başladık.

Yine Özge öndeydi. Gülerek aşağı koşarken yorulduğumu farkedip durdum. Ama Özge hala koşuyordu. Bacığının açık olduğunu farkedip

"Özge ayakkabı ba-" diyeceğim sırada Özge merdivenlerden düşecekken onu birinin tutması ile elimi ağzıma götürerek bir oh çektim. Ve onu tutan kişiye baktım.

Arkadaşlar bence kitap çok iyi gidiyor umarım sizde beğenirsiniz. Sizleri seviyorum. Kendinize dikkat edin.

MUTALAKA YORUM YAPIN VE AŞAĞIDAKİ KÜÇÜK YILDIZI BANA ÇOK GÔRMEYİN.❤❤

SABIR ( Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin