🖤5🖤

145 8 4
                                    

Słyszę jakieś glosy , ktoś mnie podnosi i niesie gdzieś.

-Sooohie wszystko okej?-pyta jakiś chłopak ,podnoszę się do pozycji siedzącej jestem na swoim łóżku.

Uff bałam się ,ze ktoś mnie porwał.

-Kim jesteś?-zapytałam a chłopak siedzący obok mnie i trzymający mnie za dłoń momentalnie wystraszył się i spadł na ziemie.

-Dylan , usłyszałem trzask a mieszkam na przeciwko to postanowiłem przyjść i zobaczyć co się stało - odparł.

-oh nie chce o tym gadać,źle się czuje co się ze mną dzieje , tyle rzeczy się wydarzyło teraz w moim życiu , ze ja chyba umre -westchnęłam

-Ty jesteś Sophie tak-zapytał jakby nie wiedział.

-Tak - odparłam i uśmiechnęłam się promieniście.

-To ja może już pójdę-powiedział i wstał.

-Pooczekaj!-chwyciłam go za dłoń.

-Tak?-puścił mi oczko.

-Zostaniesz ze mną , może Cię nie znam ale wydajesz się być w porządku Dyl-ziewnęłam.

-Emm no nie wiem-popatrzyłam na niego-no dobrze na chwilkę zostanę kwiatuszku-westchnął.

-Dziękuje - położył się a po chwili odpłynęłam czując jak przyciąga mnie do siebie.

Przytulnie.

A few hours later*
Wszystko mnie boli nie mam ochoty żywnie na nic, chociaz czekoladę bym zjadła , jej nie odmówię.
Usłyszałam głośne rozmowy,ale nie chciało mnie się otworzyć oczu wiec dalej wysłuchiwałam dwóch rozmówców,a może kilku w sumie nie wiem.

-Pojebalo Cię do reszty? Po co tu przylazł? Ona jest moja, nie masz prawa z nią spac rozumiesz? Nigdy więcej tak nie rób!

-Ale to ona mnie prosiła no ale-odezwał się Dylan. Co kurwa?

-Żadnych ale , wynośmy się stąd-powiedział nieznany mi głos.-Oh tak bardzo chciałbym mieć ją już tylko dla siebie-odparł.

-No to porwij ją już-

-Za wcześnie , chodźmy-westchnął a po chwili słyszałam tylko trzaśnięcie drzwiami.

Otworzyłam nerwowo oczy i wstałam energicznie potykając się przy tym ale spokojnie nie zrobiłam hałasu.

Spostrzegłam małą karteczkę przy łóżku , jakby inaczej.

Cześć Soph

Wiem ,ze nie powinienem ale spotkajmy się o 14 pm na 3-ciej ulicy❣️
Zabili by mnie jakby się dowiedzieli , proszę przyjdź porozmawiamy :*

Dylan

I co ja mam teraz do cholery jasne zrobić?

•••

Dla najważniejszej BadSweetGirlLove ❤️
(Wybacz ze nie poruszyłam twojego pomysłu ale cii w następnym rozdziale coś będzie od ciebie😏)

I dla mega pomocnej Anieli_xa

•I don't want to know you• H.S , MM.G , J.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz