Otwaralam zaspane oczka i rozcignelam się.
Obudziłam się o 4;39 skąd wiem , a stad że na półeczce obok łóżka stał zegarek.
Ale co kurwa?!
Nie jestem w swoim pokoju , gdzie ja do cholery jasnej jestem?!
Mam na sobie czyjąś dużą koszule męską?!
Nikogo obok mnie nie ma, ale materac jest ciepły.
Ściągam z siebie kołdrę i idę w strone okna,opustoszałe podwórko , wiatr mocno uderza w szyby domu ,ale kogo?
Poczułam czyjejś dłonie na mojej talii,przyciągające mnie do siebie.
-Mm cudownie pachniesz w mojej koszuli-westchnął Harry?!
-HAhah-Harry?!-zająkałam się z zdziwienia.
-No a kto inny mógł Cię rozebrać i przebrać?-odezwał się i zaśmiał się.
-powaliło cię do reszty?! Nikt nie ma prawa , a szczególnie ty potwooorze-ziewnęłam.
-Chodź jeszcze pospać-wzdycha i ciągnie mnie za rękę do łóżka.(btw jak to brzmi dop-aut xD)
-Z tobą , w życiu!-warczę i wyrywam się mu.
Idzie i kładzie się na swoim łóżku , leży rozciągnięty w każdą stronę,dosłownie podnosi się na łokciach i patrzy na mnie.
-Na co czekasz? Koteeek chodź-wola mnie lecz ja tylko siadam obok niego na łóżku i kładę się jak najdalej od niego.
Czuje tylko jak mnie przyciąga do siebie a później odwraca.
A few hours later*
Budzę się patrząc znowu na ten budzik,chce wstać ale okazuje się ,że leżę na Harrym on trzyma ręce na moich pleckach a drugą na moim tyłku.
-Haaaary!!!-krzyczę.
-co ?! Co kurwa?!-budzi się zdenerwowany Hazza.
-Możesz WZIASC rękę?-warczę.
-Tą rękę?-wzdycha mi do ucha i mocniej przyciska mnie do niego,szczypie mój pośladek.
-Harry nie rób tak-denerwuje się.
-Mmm zebys wiedziała ,że tak zrobię-całuje mnie w szyje.
Biorę się w garść i zamieniam się z nim miejscem to on teraz wisi nade mną.
-A wiec to ja mam mmm-całuje mnie lecz ja niespodziewanie zepchnęłam go z łóżka.
-Ałaaa?-westchnął wkurwiony i poszedł do łazienki a ja w tym czasie wstałam i obserwowałam widoki z okna.
Po jakimś czasie usłyszałam kroki wiec migiem się odwróciłam przy okazji wpadając na Harrego.
Jego ręcznik spadł...
-O Boze , kurwa!-krzyknęłam i próbowałam zasłonić oczy.
•••
Dla mojej babygirl BadSweetGirlLove 💓😁
Dla kochanej Anieli_xa 🥰❤️
CZYTASZ
•I don't want to know you• H.S , MM.G , J.S
Teen Fiction•Zablokowany numer• Nie blokuj mnie •zablokowany numer• Nigdy się ode mnie nie uwolnisz •zablokowany numer• Nie denerwuj mnie , nie chcesz mnie zobaczyć złego •zablokowany numer• Nie odpuszczę sobie Ciebie •zablokowany numer• Za bardzo cię kocham...