-Skaarbie uwielbiam Cię-powiedział i zaczął się śmiać Dave.-Ja ciebie tez głupku-pocałowałam go w policzek.
-Jak to się stało , nadal tego nie mogę zrozumieć kochanie-odparł.
-Nie mam pojęcia kocie, idę do domciu,wracaj ostrożnie-odpalam.
-Dobranoc kochanie-powiedział i pocałował mnie w usta.
-Paa-oderwałam się od niego.
Otworzyłam drzwi i weszłam do domu,pomachałam mu i zniknęłam za drzwiami domku.
Włączyłam telefon i doznałam szoku:
26 nieodebranych wiadomości od Harry.
10 nieodebranych połączeń od Harry.Oczywiście nie przeczytałam wszystkich wiadomości ale ostatnie z nich były o tym ze pożałuje , ze jeszcze zobaczę itp.
Me
Co Ci kurwa nie pasuje?Harry
Zerwij z nim!
Albo ja to zrobięMe
Pojebalo Cię!Harry
Nie wyrażaj się tak słonko
Juz nie długo będziemy razem ;))Me
Nie chce mnie się z tobą gadac,idę spacHarry
Dobranoc kochanie, śnij o mnie❣️Wyłączyłam telefon i położyłam go obok mojego łóżka na stoliczku.
7 hours later•
Wstałam gdzieś ok. 13:00 i doznałam wielkiego szoku,nie z powodu późnej godziny otwarcia a rzeczy znajdujących się w moim pokoju.
Na całym moim łóżko były rozsypane płatki róż.
A no sobie mam jakąś długą ciemną bluzkę męska ,która pachnie perfumami.
Ten zapach wszędzie rozpoznam to Armani!
On mnie przebrał!
Nie wierze zajebie go, czy jego pojebalo do reszty?!
Dostrzegam na stole jakiś kawałek papieru podnoszę się i idę do mojego biurka.
Kochana Soph
Kocham Cię najbardziej na świecie , jesteś tylko moja,żaden pajac nie ma zamiaru cię tknąć.
Jeżeli jeszcze raz coś takiego się stanie to inaczej porozmawiamy.
A tutaj masz kilka foteczekTwój Hazza❣️
•na zdjęciach byłam ja , jak śpię , jak się przebieram•
-Japierdole!!!-krzyknęłam a po chwili dostałam wiadomość która odrazu odczytałam.
Harry
Jak widzę to przeczytałaś mój krótki list ❤️
Kocham cię misia❤️W tym momencie opuściłam telefon, spadł rozwalając się doszczętnie a ja zemdlałam.
•••
Dla mojego bobu BadSweetGirlLove ❤️
I dla Anieli_xa ❤️
CZYTASZ
•I don't want to know you• H.S , MM.G , J.S
Fiksi Remaja•Zablokowany numer• Nie blokuj mnie •zablokowany numer• Nigdy się ode mnie nie uwolnisz •zablokowany numer• Nie denerwuj mnie , nie chcesz mnie zobaczyć złego •zablokowany numer• Nie odpuszczę sobie Ciebie •zablokowany numer• Za bardzo cię kocham...