+18
-Dlaczego masz na sobie bluze Dylana?-podniósł głos Harry.
-Było mi zimno-westchnęłam,nie chciałam mu robić większych problemów,on zna Harrego to pewnie on go pobił.
-Mogłaś powiedzieć dał bym ci swoją -przytulił mnie.
-znasz Dylana?
- tsa,to nieważne chodźmy-
-Dobrze
-Masz tu-podał mi jakieś alko.
-Nie dziękuje-
-No ej jesteś na najlepszej imprezie na tej planecie-zaśmiał się i podał mi ponownie.
-Oj dobra zabawmy się-mruknęłam do Harrego i szybko wypiłam zawartość kubeczka,skrzywiłam się na smak.
-Na zabawę przyjdzie jeszcze czas-poruszył zabawnie brwiami.
-hahah-zaczęłam się śmiać.
Kilka drinków później*
Co tu się dzieje , łeb mnie tak napierdala.
Zaraz się zerzygam,przewrócę wszystko na raz.
Harry był ze mną przez cały wieczór a teraz gdzieś zniknął,nie wypił tyle ile ja ale najmniej tez nie wypił.
Postanowiłam zatańczyć ale nie tak normalnie tylko seksownie(😏dop-aut).
Zaczęłam tańczyć sama, no cóż od czegoś zacząć trzeba prędzej czy później ktoś dołączy.
Uśmiechnęłam się szeroko i zaczęłam wyginać w każdą stronę jak profesjonalistka.
Po chwili poczułam dłonie na mojej talli,które za chwile były na moich pośladkach.
Zaczęłam się o niego ocierać,zauważyłam ,ze ten z którym tańczę to Jacob czy jak mu tam.
W sumie miałam to gdzieś z kim tańczę.
Muzyka nie przestawała grać i wydawać pięknych utworów.
Przetańczyliśmy kilka kawałków,a on nadal nie miał dość.
Zawiesiłam swoje ręce za jego szyje a on mnie przycisnął do mnie.
-Nie masz hahah ddosc?-zająkałam się.
-Oczywiście , ze nie
jesteś cudowną tancerką-zaśmiał się.-Jaassne-zaczęłam się śmiać.
Odwróciłam się do niego tyłem i powoli zniżałam się w dół ocierając a on o mnie.
-Co kurwa?! Co wy robicie??!-krzyknął Harry zwracając kilku osobom uwagę.
Mam to gdzieś co ona gada i robi.
-Eye yyy niccc-odparł zakłopotany Jacob.
-Tańczymy nieee wiedac?-warknęłam.
Zjechałam ponownie i otarłam się o Jacoba.
-Chodź Soph,a z tobą porozmawiam później-warczy Harry i bierze mnie jak ziemniaki.
-zostaw mnie-kopie go w krocze a on mnie upuścił.
Wyszłam na stół zwalając kilka kubeczków pije kilka kubków i wyrzucam je za siebie
zaczynam tańczyć na nim a niektórzy ludzie mi gwizdają rzucając drobnymi pieniędzmi , które oczywiście zbieram.Niewiedzę Harrego wiec uśmiecham się szeroko i obracam tyłkiem.
-A może coś zdejmiesz?-ktoś proponuje.
-A mogę z chęcią-ludzie zaczynają wiwatować.
Próbuje rozpiąć stanik lecz moje ręce się trzęsą, czuje jak ktoś mnie ciągnie a po chwili wkłada bluzę i niesie tak jak przedtem.
Słyszę jak ludzie buczą ale mnie to w nosie.
Jestem zmęczona oczy mi się prawie zamykają.
-Kkimn jejejesteś?-
-Kochanie śpij-odparł nieznajomy.
-Chodź tu do mnie i zabawmy się-odparłam wyzywająco
-Nie teraz, jak nie będziesz pijana to sama będziesz chciała się ze mną kochać-westchnął i uśmiechnął się.
•••
To dla ciebie słonko dłuższy rozdział BadSweetGirlLove ❤️
I kochaniutkiej Anieli_xa 💕
CZYTASZ
•I don't want to know you• H.S , MM.G , J.S
Teen Fiction•Zablokowany numer• Nie blokuj mnie •zablokowany numer• Nigdy się ode mnie nie uwolnisz •zablokowany numer• Nie denerwuj mnie , nie chcesz mnie zobaczyć złego •zablokowany numer• Nie odpuszczę sobie Ciebie •zablokowany numer• Za bardzo cię kocham...