|

48 6 2
                                    

Alois:
Právě jsem vstal. Bylo moc brzo jelikož sluneční záře ještě nezalila sotva vršky hor.
Chvíli jsem tak seděl a koukal po místnosti. Určitě už je aspoň 4:30 ráno.
Ach jak to že jsem vstal tak brzy? Co mě mohlo probudit....zlý sen to nebyl to ne...žádné nemám ani zlé ani dobré.. prostě žádné...

Žeby zima? Nene je tu dost teplo...

Z myšlenek mě vytrhnuli něčí kroky. Do mého pokoje potichu vstoupil můj sluha Shine. Měl černé vlasy, krásné zářící zelené oči a jako vždy bílou košili a na ni černé sako a kalhoty.

,, Dobré ráno pane, promiňte nechtěl jsem vás vzbudit " omluvil se mi Shine.

,,V pořádku... Ja už byl vzhůru... "

,, Cožpak vás vzbudilo pane mohu-li se zeptat?" Sladce se usmál a na židli vedle posteli mi položil čistě krásné oblečení jako na slavnost. Posadil jsem se.

,, Nevím.... Ale...nemá přijít Sebastian? ... Nikdy nespím déle než 5 hodin když má přijít .."

,, Ano má pane, dnes je vám přece 15 a jemu taky ... Každé narozeniny slavíte spolu...už ste snad zapomněl? Je to tradice.." mezitím jak mluvil mi už stihl obléct bílou košili s čipkou kolem krku a na předloktí.

,, Máte pravdu... Kdy má přijet?" Zeptal jsem se a když jsem viděl jak my jde navléct kalhoty schválně jsem si rozepnul košili a čekal až ji zase zapne. Dělám to furt. Baví mě ho takhle provokovat.. i když se to děje už asi 4 roky pořád ho to nějak vytočí a snaží se nedávat to najevo haha.

Koukl na mě a pak následně na košili a trošku se zamračil a hned mi ji zapnul. ,, Ve 13:00... "

Pousmál jsem se.

( Ok první kapitolka budu jich vydávat asi víc najednou... Vím je to asi trošku divné ale dostala jsem nápad na tuhle temu princ :"3

A sorry že je to čeština já ji prostě milují 💙

Takže děkuji těm kteří si první kapitolky přečetli

Annyeong~ )

I AM THE PRINCE ~ (YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat