,,výborně " řekl jsem a už přemýšlel jak se Sebastiana zbavit.
Než mě můj úžasný sluha oblékl měl jsem dost času něco vymyslet.... A už vím! Poliju ho OMYLEM horkou vodou!- ne.... Zase bude brečet....aaach...sice nevím jestli on někdy brečel ale chová se jako dítě... Hm.... Hodit jo do hnoje?... Fuj ještě pak ušpiní mě!....
,,Pane? Vnímáte" zeptal se Shine a já se úplně lekl jelikož mě vytrhnul z přemýšlení. ,,Ano - ne uhm.. co říkáte?"
,, Že snídaně bude za 20 minut" zvedl se a odkráčel pryč do jídelny přichystat stůl.
,, Děkuji..." Už mě asi ani neslyšel...nu co.
Vzal jsem si to krásné sako co mi tam nechal... Bylo černé ale konce rukávů byli bílé a na nich vyšívané růže ...na zádech také a navíc bylo tak jemné a vnitřek byl z hodvábu. Dal jsem si ještě klobouček jako vždy ..prostý malý klobouček s čipkou tentokrát čiernou a v ní další růže ...jak já je miluji.
Šel jsem pomalu dolů do jídelny. Tam už mě čekala snídaně. Hezky to vonělo. Palačinky s čokoládou pomerančovou marmeládou jahodami čokoládou a borůvkami a taky s kiwi. Přesně jak to má být !
,Dobrou chuť pane... " Oznámil Shine a když jsem si sednul hezky my zasunul židli.
,, Děkuji" poděkoval jsem a pustil se do jídla . Tohle mě NIDKY neomrzí... Mňam!
Po snídani jsem měl chuť jít spát jelikož jsem se zase nevyspal ale nemohl jsem musím počkat. Jak já bych toho idiota Sebastiana rád zaškrtil!!!
Vždy když má přijít NIDKY nespím!!!
Chvíli jsem se procházel po hradě když v tom někdo vtrhnul do místností. Prudce jsem se otočil. Ve dveřích stal Sebastian v bílém saku s čipkou a taky tam byli ruže! Ten prachant to je moje kytka! Růže patří mě!
Navíc ještě taky klobouček... nejspíš záviděl že já je taky nosím!
, Aloisi~~ jak rád tě vidím ~ " řekl a namířil si to hned ke mě. Musel jsem se uklonit jako znak úcty k tomu Kašparovi!. ,,Vítej Sebastiane.... jak vidím máš se dobře " nerad se tohle ptám.
,,Ani ne protože tady budu celý den trčet s tebou!" Řekl začal jít víc ke mě.
Snažil jsem se být klidní a couval před ním. ,,Uklidní se bastiene chovej se jako princ takhle se ním nestaneš" řekl jsem.
,, To se ještě uvidí kdo ním bude !~ "
ČTEŠ
I AM THE PRINCE ~ (Yaoi
FanficDvě královské děti každé z jiné rodiny jsou odmalička nepřátele... jeden den se ale blíží a to den kdy se jeden z nich stane princ ale jim jsou pravidla jedno ..každý chce být princ a později vládnout říši. Alois nebo Sebastian? čti a uvidíš ovšem...