|||||

22 3 0
                                    

Řekl a odložil břitvu.
S úsměvem si kráčel z místnosti pryč.

,,Hej!" Zakřičel jsem. ,,Ty růže tě něco budou stát!" Řekl jsem a ukázal na polámané růže na zemi.

,, Hm... Ne .. nejsou to moje růže" odešel.

Byl jsem naštvaný a moc! Kéž bych mohl...zabít ho...

I když můžu ale... To by bylo trestný.. musím se stát princem a následně ho vyhnat z říše... Ne já ho nechám popravit! To by bylo dokonalé...

,,Tak jdeš?" Ozval se ještě.

? Aha... Radši jdu... Musím na nej dávat pozor nebo zničí další růže...a můj pokoj! Já ho nezamknul!

Začal jsem utíkat nahoru po schodech do mé ložnice. ,,Kam běžíš?!" Zřejmě ho to překvapilo a začal utíkat za mnou.

Neposlouchám ho. Do mé ložnice kromě mě a Shina nikdo nevkročí!!!
Už jsem před dveřmi. Rychle jsem je zamknul.,,co tam máš?" Řekl a šel ke mě.

Postavil jsem se před dveře. ,,Nic co by tě mělo zajímat!"

,,Hmm...dej mi ten klíč!" Snažil se mi ho vzít.

,,Ne já ti nic dávat nebudu!!" Ucukl jsem sebou a utíkal dolů pod chodech zpět. Zřejmě se naštval. Pronásleduje mě.

Chtěl jsem jít do zahrady ale to raději ne... Už vím!

Utíkal jsem směrem na hlavní nádvoří zámku. Bylo tam hodně lidí a různých stolů s jídlem. Bych si i něco dál kdyby mě ten idiot nepronásledoval!

Přede mnou byla velká skupina lidí. Nemožné projít. Ale je tam stůl .. a kruci...tohle bude průšvih!.. skočil jsem na stůl a utíkal po něm dál. Sebastian byl hned za mnou. Způsobili sme menší škody jako zašpinění obrusu rozbité talíře. To se vyřeší pak. Jdu směrem k jezírku. Už opravdu nemůžu jsem moc unavený.
Trošku jsem zastavil. Sebastian to zřejmě nečekal a nestihl zabrzdit takže do mě narazil. Spadli sme oba na zem ale klíč my vypadl z ruky přímo do jezírka. ,, Au!... Agh k sakru! Co to zase děláš?!" Už mi došli nervy. ,,Já? Já nic to tobě spadli!"

I AM THE PRINCE ~ (YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat