Okuldan çıktığımda hava güneşliydi. Her zaman ki gibi Emre kapıda beni bekliyordu. Yanına yaklaşıp parmak uçlarımda yükselip dudağına minik bir öpücük kondurdum. Emre benden 10 cm falan uzundu. Ona uzanıp öpmek beni hep mutlu ederdi.
'Sınavın nasıl geçti hayatım?' dedi. Bugün Türk mimarlık tarihi sınavım vardı. Gülümsedim ve
'Çok iyiydi bitanem' dedim. Gerçekten de çok iyi geçmişti. En yakın arkadaşım Esra'yla dedikodu yapmaktan sınava çalışamasam da sınavı kurtarmıştım. Hava güzeldi ve sahile gitmeye karar verdik. Tam denizin karşısında bir banka oturduk. Başımı Emre'nin omzuna yasladım ve ona sıkı sıkı sarıldım. İlişkimiz 1 yıldır devam ediyordu. Onun kollarında kendimi iyi hissediyordum. En azından artık doğru düzgün bir ilişkim vardı. Okulda derslerim iyi yanında huzur bulduğum bir sevgilim var ama ailem biraz sıkıntı içindeydi. Babam holding sahibiydi ama bana belli etmeseler de sanırım batmak üzereydik. Bu durum beni çok üzüyordu. Hadi ben üniversiteyi bitirecektim ama daha 5.sınıfa giden bir kardeşim vardı ve onun okulunu en iyi şekilde tamamlaması gerekiyordu. Ne yapacaktık bilmiyorum. Bu düşünceleri kafamdan atıp Emre'ye döndüm.
'Sen neler yaptın sevgilim?' dedim. İkimizde konuşmuyorduk sessizliği sevmiyordum. O sırada telefonu çaldı, özür dileyip yanımdan kalktı ve biraz ilerde telefonla konuştu. Neden yanımda konuşmamıştı acaba bilmiyordum. Telefonu kapatıp yanıma geldi. 'Nerde kalmıştık canım' dedi ve gülümsedi.
Ona sorabilirdim neden yanımda durmadığını ama konuyu uzatmak istemedim. Zaten kafam fazlasıyla doluydu. Biraz oturduktan sonra eve gitmek istediğimi söyledim. Başım ağrıyordu ve Emre de biraz tuhaftı. Eve geldiğimde kapıyı babam açtı. Normalde bu saatte evde olmaması gerekiyordu ama evdeydi. İçeri girdik annem ve kardeşimde oturuyorlardı. Babam bİzde seni bekliyorduk Eylül dedi ve konuşmak istediklerini söyledi. Bunun sonu hiç iyi gözükmüyordu. Oturdum ve dinlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
RomanceBaşkasına aşıkken onunla birlikteyken bir başkasıyla evlenmek doğru muydu? Doğru olanı mı yapıyordu Eylül Altındağ? Zoraki Aşık mıydı yoksa Aras'ı mı kabulleniyordu. Peki ya bundan sonra hayatını Eylül Koçak olarak mı geçirmeliydi?