13.bölüm

12.9K 446 4
                                    

Sabah uyandığımda aşağıdan mis gibi omlet kokusu geliyordu. Aras’ın en iyi yaptığı şey omletti galiba. Gerçekten çok lezzetli oluyordu. Hemen üzerimi değiştirip aşağı indim. Kahvaltı hazırdı.

‘günaydın uykucu karım benim’ dedi ve belimden tutup beni hafif kaldırıp alnımda öptü. Sabah sabah bu ne romantizmdi böyle Aras sinirli olmadığı zamanlar romantik olabiliyordu ve hoşuma gitmeye başlamıştı. Kahvaltı masasını hazırlamasına yardım ettim ve oturduk. İlk defa uzun uzun sohbet edip birbirimizin hoşlandığı şeylerden konuştuk. Onunla sohbet etmek güzeldi. Bu sırada telefonu çaldı.

‘Efendim Demir’ bir süre sessiz kaldı ve dinledi.

‘tamam geliyorum hemen’ dedi ve kapattı telefonu. Bana döndü

‘benim çıkmam gerek istersen sende Esra’yı çağır biraz vakit geçirirsiniz’ dedi.  Bugün cumartesiydi ve okul yoktu.

‘ olur da sen nereye?’ dedim merak etmiştim.

‘demirle biraz işim var’ dedi ve ceketini alıp çıktı evden. Bende günlerdir doğru düzgün bakmadığım telefonuma baktım. Ailem beni hiç aramıyordu. Gerçi onlarda mutsuzluğumun farkındaydılar ve bunu duymaya cesaretleri yoktu emindim. Arama tuşuna bakıp Esra’yı aradım.

‘Eylüüüüülllllll’ diye telefonun diğer ucundan ses geldi. Canım arkadaşım benim onu ne kadarda özlemiştim.

‘Kankaa Aras evde yok bize gelsene’ dedim

‘tamam lan hemen geliyorum’ dedi pat kapattı telefonu manyak.

1 saat sonra Esra geldi. Karşımda görünce boynuna atladım.

‘kankammmm benim’ dedi uzun uzun sarıldık. İçeri girdik.

‘Bana herşeyi anlatıyosun tüm ayrıntısına kadar’ dedi ve baştan sonra kadar herşeyi anlattım. Dünkü sarılma sahnesini duyunca şaşırdı ve sevindi. Son olarak o işi sordu ama biz daha yeni sarılmıştık. Onu hiç düşünemiyordum bile. Esra’yla dışarı çıktık ve akşama kadar gezdik. Eski günlerdeki gibiydi ve stres atmıştım. Mutluydum. Bir mağazada gezerken telefonum çaldı arayan numara belli değildi. Açtım

‘Alo?’

Karşıdaki ses baya sinirli geliyordu.

‘Nerdesin?’ dediğinde bu sesin Aras’a ait olduğunu anladım. Bu adam ne zaman benim numaramı almıştı ki.

‘Esra’yla alışveriş yapıyoruz’ dedim.

‘yerini söyle’ diye bağırdı ve bulunduğum yeri söyledim. Yine kim bilir neye kızmıştı. Esra’ya söyledim oda zaten eve geç kaldığını söyledi. Taksiye binmeden

‘demir’in sevgilisi var mı hemen öğreniyosun’ dedi bana sıkıca sarılıp yanımdan ayrıldı. Bende Aras’ı beklemeye başladım. Çok geçmeden geldi. Arabaya bindim ve tam hesap sormak için ağzımı açmışken dudağının kanadığını gördüm.

‘Aras noldu sana’ dedim paniklemiştim.

‘Önemli bir şey yok’ diyip arabayı sürdü. Eve gidince öğrenmeliydim. Araba sürerken sinirlenince kendine hakim olamıyordu. Çok geçmeden eve geldik. Aras hemen banyoya çıktı bende peşinden gittim. Beni görünce gülümsedi

‘Karıcım birlikte banyoya girmeyi bende çok isterim ama şimdi sırası değil’ dedi. Kızardığımı hissettim.

‘Aras noldu yüzüne?’ dedim. Ona yaklaştım ve yüzünü ellerimin arasına aldım. Bu hareketim hoşuna gitmişti galiba ve biriyle kavga ettiklerini merak edilcek bir şey olmadığını duşa girmek istediğini söyledi. Bende ona izin verip banyodan çıktım ve aşağı indim onun gelmesini beklemeye başladım. 15 dakika sonra ıslak saçlarıyla aşağı indi ve yanıma oturdu. Beni kendine çekip göğsüne bastırdı ve derin bir nefes aldı. Ben de göğsüne uzandım ve kokusunu içime çektim.

‘Neler yaptın bugün anlat bakalım’ dedi.

‘Hiiiiiç Esra’yla dolaştık öyle’ dedim. Hazır Esra demişken Demiri de sormanın tam zamanıydı.

‘Şey hani senin şu arkadaşın Demir var ya’ dedim.

‘ee nolmuş ona’ dedi.

‘sevgilisi var mı?’ ah esra beni ne durumlara sokmuştu. Aras tepkisizdi.

‘Hayır yokta bundan sanane?’ dedi. Sesi biraz sertti. Bende biraz ortamı yumuşatmak adına gülerek cevap verdim.

‘Kocamın en yakın arkadaşına göz diktim o yüzden soruyorum’ dedim. Bana baktı baktı baktı.

‘ Demek kocanla dalga geçiyorsun ha’ diyip beni gıdıklamaya başladı.

‘Aras dur’ diyordum ama gülmekten yorulmuştum. Oda en sonunda durdu ve beni tekrar kendine çekti.

‘bugün yanında uyuyabilir miyim?’ diye sordu. Bu soru karşısında şaşırmıştım ne cevap versem bilmiyordum. Kabul etsem ayrı dert etmesem ayrı dert. Adama sonuçta şans verelim dedik. O yüzden paşa paşa kabul ettim. Hadi bakalım ilk defa bir erkekle yan yana uyuyacaktım. 

Zoraki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin