Ertesi gün erkenden kalkıp hazırlandım . Kot eteğim ve salaş tişörtümü giydim. 9.30 da dersim vardı ve Aras’a yakalanmadan evden çıkmalıydım. Sessiz adımlarla merdivenlerden inerken mutfakta Aras’ın kahvaltı hazırladığını gördüm. Bu adam kaçta kalkmıştı da hazırlanıp kahvaltı bile hazırlamıştı böyle. Mutfağa yanına gittim.
‘Günaydın, erkencisin?’ dedim. Yaklaşıp yanağıma öpücük kondurdu. Kalbim hızlanmaya başlamıştı. Noluyosa artık bu kalbime de.
‘ Sevgili karımı okula aç gönderemem’ dedi. Sonra beni baştan aşağı süzdü. Ve böyle de gidemezsin küçük hanım hemen o üzerini değiştir de kahvaltı yapalım’ dedi
‘üzerimdekilerin neyi var gayet normal’ dedim.
‘evet sorunda o üzerinde hiçbir şey yok, artık evlisin ve milletin karıma bakmasına izin veremem çık yukarı eylül ve o eteği değiştir’ dedi. Sesi sinirli çıkmıştı. Tek kelime etmeden dediğini yaptım ve altıma kot pantolonumu geçirdim tekrar yanına indim. Oturduk masaya.
Omlet yapmıştı ve gerçekten harika olmuştu. Bu koca öküzün içinde romantik bir adamın da yattığına emindim. Hızlıca yiyip kalktık masayı hemen topladım ve evden çıktık. Çok geçmeden okula varmıştık. Aras benimle birlikte arabadan indi.
‘Gerisini halledebilirim gelmene gerek yok’ dedim. Bana yaklaştı ve elimi tuttu. Okula doğru yürümeye başladık
‘Aras elimi bırakır mısın?’ dedim sesim biraz sert çıkmıştı ama onu da kızdırmak istemiyordum.
‘Hayır karıcım bırakamam, herkes evli olduğunu bilmeli değil mi? Dedi ve beni çekiştirmeye başladı. Bütün kızlar bize bakıyordu. Tamam bir nevi iyiydi bu durum Aras dikkat çeken biriydi ama Emre görürse buna dayanamazdım. Kapının oraya gelince Aras’a döndüm
‘Tamam Aras, artık gidebilirsin derse geç kalıyorum’ dedim.
‘Tamam karıcım çıkışta almaya gelirim’ dedi ve saçlarımdan öptü. Arkasını dönüp giderken tam da korktuğum başıma gelmişti
‘Emre Aras’ın karşısında durup onun önünü kesmişti.’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
RomanceBaşkasına aşıkken onunla birlikteyken bir başkasıyla evlenmek doğru muydu? Doğru olanı mı yapıyordu Eylül Altındağ? Zoraki Aşık mıydı yoksa Aras'ı mı kabulleniyordu. Peki ya bundan sonra hayatını Eylül Koçak olarak mı geçirmeliydi?