bölüm 2

19.4K 546 2
                                    

‘Babam lafını bitirdiğinde kulaklarımda bir uğultu hissettim. Duyduklarımın bir şaka olması için dua ettim. Benim tanımadığım –yani kısmen tanımadığım- bir adamla evlenmemi istiyorlardı. Evleneceğim adamın babası yani Ahmet amca bizim çok yakın aile dostumuzdu, şirketine babamı ortak yapacağını ama oğlu Aras’la benim evlenmem gerektiğini söylemişti. Hayatımızın düzelmesi benim evlenmeme bağlı olacaktı. Ben böyle bir şeyi nasıl kabul edebilirdim ki. Sonuçta daha ben 20 yaşındaydım ve evlilik için hazır değildim. Okulum bile bitmemişti. En önemlisi benim zaten bir sevgilim vardı! Ailem bana baskı yapmadılar sadece böyle bir teklif sunmuşlardı o yüzden onlara kızamazdım sonuçta batmak üzereydik ve son çare benim yapmam gereken evlilikti. Odama gitmek için izin istedim. Düşünmeliydim en azından Esra’yla konuşurdum o bana bir akıl verirdi. Hemen onu aradım ve bize gelmesini söyledim. Çok geçmeden bize geldi odama geçtik olanları bir bir anlattım. Aras’ı tanıyordum çok yakışıklı bir adamdı aynı zamanda çapkındı da. Bunca zaman onunla birlikte olma fikri hiç geçmemişti aklımdan ama şimdi evlenmek üzereydim. Ailem için kabul etmek zorundaydım. Esra’da en doğrusunun bu olduğunu söylüyordu ama onun aklı fikri Aras’ın yakışıklı olmasındaydı. Onun için kabul et diyordu. Gerçi Aras yakışıklı olsa da olmasa da onunla evlenecektim. Ama en önemlisi Emre’ydi Ona bu durumu nasıl açıklayacaktım ki. İçeri gidip kabul ettiğimi söyledim. Babam bana sarıldı ve teşekkür etti.

‘ Ne zaman olucak bu evlilik ‘ dedim Bari biraz zaman kazanıp Emre’yle konuşurum diye düşünürken babam

‘1 hafta sonra’ dedi. Ama bu kadarı benim için bile fazlaydı. ‘Şimdi bittin Eylül’ dedim kendime.

Zoraki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin