Bir alışveriş merkezinin önünde durduk. İçeri girerken yan yanaydık ve elini belime sardı. O an tüylerim ürperdi bana Emre’den başkasının dokunmasına alışkın değildim. Kendimi geri çektim. Kulağıma eğilip
‘Düğün gecesi bundan daha fazla yakın olacağız o zamanda kendini geri mi çekeceksin’ deyip pis pis sırıtmıştı. Bir de adam sapık çıkmıştı aferin kızım Eylül sende ki şansla anca böyle bir adamla evlenirsin demiştim. Konuyu değiştirmek için ‘ne alacağız’ diye sordum. Utançtan suratım domatese dönmüştü. O iş tabi ki olmayacaktı ama o gece nasıl kaçacaktım henüz bilmiyordum. Esra’yla acil bu durumu masaya yatırmalıydım. Ben bunları düşünürken beni Victoria Secret mağazasına soktu. Utançtan domates salçası olmuştum resmen. Yanaklarım yanıyordu.
‘Ee güzelim, ilk gecemiz özel olmalı değil mi?’ dedi. O an karnına yumruk attım ama ona hiçbir şey olmamıştı daha çok benim elim acımıştı. Tam bir kas yığınıydı. Ben utançtan yerin dibini boylarken bir bayan yaklaştı yanımıza ve ‘nasıl yardımcı olabilirim’ diye sordu bize. Ben daha ağzımı açamadan Aras cevap verdi.
‘4 gün sonra evleniyoruz ve ilk gecemiz için bir şeyler gösterir misiniz?’ dedi. Öyle rahattı ki ben sinirden köpürüyordum o rahat rahat konuşabiliyordu. Hiç utanma yoktu galiba bunda. Uyuz Aras ne olucak dedim kendi kendime. Kadın bize birkaç şey gösterdi ben hiç bakmadım bile bakarsam kafamdan utançtan dumanlar çıkacaktı. Aras beğendiklerini aldı benim yerime de bana beğendi ve aldı. O an ölmek istedim. Alsınlar ve üzerime toprak atsınlar istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
RomanceBaşkasına aşıkken onunla birlikteyken bir başkasıyla evlenmek doğru muydu? Doğru olanı mı yapıyordu Eylül Altındağ? Zoraki Aşık mıydı yoksa Aras'ı mı kabulleniyordu. Peki ya bundan sonra hayatını Eylül Koçak olarak mı geçirmeliydi?