Rano som sa zobudila na zvuk budíka. Obliekla som sa spravila hygienu a išla do skoly. V škole nebolo nič zaujímavé. Iba že sa máme stále učiť. Lebo budú skúšať. Domov som prišla v pohode.
,,Som domá.''zakričala som na ich keď som prišla domov.
,,Ahoj Sestrička.''zakričal na mňa brat z obývačky. Počkať čo brat? Letela som do obývačky ako keby mi horelo pod zadkom. Pribehla som do obývačky.
,,Kristiaaaaaaan''zakričala som na celú ulicu a išla ho objať.
,,Aj ja ťa rád vidím.''povedal a zatočil so mnou.
,,Kedy, rodičia o tom vedeli?''spytala som sa ho keď ma položil.
,,Áno, oni to držali v tajnosti.''odpovedal s úsmevom
,,Počkať ale keď si ty tu tak je Leo a Michal.''
,,Oni sú u babky a dedka.''
,,Ideme na dráhu teda ak máš motorku.''opýtala som sa s nádejou v hlase
,,Jasné že ju mám bez nej nikam nechodím.''
,,Tak ideme.''povedala som a už sme vyrážaliIšli sme na trať a užívali sme si zatiaľ jazdu. Keď sme tam prišli všimla som si ako Emma a Dominik závodia. Prišli sme pri trať kde sme zastavili.
,,Kto je to.'' Spýtal sa Kristián keď sme zastavili.
Ako na povel sa pri nás zastavili.,,Ahoj Vanes a neznámi.''pozdravila ma Emma.
,,Ahoj kto je to?''spýtal sa Dominik
,,Takže ľudia toto je môj brat Kristián, Kristián moji kamoši Emma a Dominik.''ukazala som najprv na Emma a potom na Dominika.
,,Čaute.''pozdravil ich.Chvíľu sme závodili a potom sme išli domov. Bolo super že môj brat je tu so mnou.
,,Inak Vanes koľko má tvoja kamarátka rokov?''spýtal sa Kristián keď sme boli doma a sedeli obývačke.
,,16 prečo sa pýtaš? Nebodaj si sa zaľúbil.''rypla som si doňho.
,,Nie, len som sa pýtal.''
,,Okej poďme už spať.''povedala som mu a mierila do svojej izby
,,Dobrú sestrička.''
,,Dobrú bratček.''odpovedala som mu a ležala v posteli.A hurá do ríše snov.
Prepáčte za chyby.