Ráno som sa zobudila skoro ešte pred budikom. Mala som dobrú náladu tak som sa prichystala do školy. Naraňajkovala som sa a išla do školy.
Škola
Hneď ako som prišla do školy mierila do triedy. Ale zastavila má ruka, ktorá ma chytila za zápästie. Pozrela som sa na osobu, ktorá ma chytila. Bol to Patrik.,, Ahoj Patrik." Pozdravila som ho.
,,Ahoj Vanes, prepáč že som ťa takto zastavil ale mám na teba jednu otázku.'' tak to chcem vedieť aká bude otázka.
,,Tak pýtaj sa."
,,Noooo nešla by si so mnou na rande?" Čo prosím? On ma pozýva na rande?
,,Ehm nooo rada s tebou pôjdem." Usmiala som sa naňho.
,,Dobre tak o 19:00 som u teba." Oplatil mi úsmev.
,,Aaaaa kam pôjdeme?"
,,To je tajomstvo, ale nedávaj si šaty." Záhadné sa usmial.
,,Tak dobre prepáč Patrik ale už musím ísť." Povedala som mu a objala. Objatie mi opetoval.Došla som do triedy a sadla si na miesto vzadu. Škola prebehla v poriadku a hneď ako skončila som išla za Emmou jej to povedať.
,,Noo Vanes ty si ideš." Zasmiala sa.
,,Hej hej ja vždy." Pridala som sa k nej.Prišiel sa nami Dominik.
,,Na čom sa tu smejete?" Spýtal sa nás
,,Patrik pozval Vanes na rande tak si znej uťahujem." Usmiala sa naňho. Hneď ako to dopovedala pozrel sa na mňa nahnevano.
,,Takže na rande?" Posledné slovo úplne vypľul s úst.
,,Áno máš nejaký problém?!" Naštval ma.
,,Nie prečo si myslíš že mám nejaký problém?!" Takže hádka!!
,,Lebo si to povedal ako keby máš tým problém?!!" Už začínam byť naštvata
,,No nepovedal je mi to úplne jedno, s takou chuderou ako si ty by som nikdy nechodil!!" Čo prosím?!
Pozrela som sa naňho úplne zmätená.
,,Tak toto si o mne myslíš?" Povedala som úplne potichu.
,,Vanes tak som to nemyslel jaa."
,,Nie myslíš si to, prepáč že som tu Emm prídem niekedy inokedy ahoj." Pozdravila som ju a odišla som odtiaľ.Prišla dom domov a hneď som bežala do izby. Ľahla som si na posteľ a premýšľala čo sa to stalo. Zaspala som. Zobudila som sa o 15:30. Skoro som skolabovala. Išla som sa okúpať a začala som sa chystať. Dala som si čierne roztrhané ryfle a bielo - čiernu košeľu na to som si dala koženú bundu a kotníkové čierne Adidas. Tenisky. O 18:58 som už čakala pri dverách. Rodičom a bratovi som povedala že idem von. Zrazu niekto zaklopal na dvere. Otvorila som a predo mnou bol Patrik tiež podobne oblečený ako ja, až na to že má čiernu košeľu.
,,Ahoj Patrik." Usmiala som sa naňho
,,Ahoj Vanes sekne ti to." Polichotil mi a usmial sa.
,, Môžme?" Spýtala som sa
,,Áno môžme." Išla som za ním.
Išli sme na motorke. Bol to fantastický pocit.Zastavili sme pri niakej reštaurácie. Otvoril mi dvere a sadli sme si niekde do rohu. Doniesli nám menu a mohli by sme si objednať. Ja som si dala rezeň s kašou a Patrik si dal to isté až na ryžu. Navečerali sme sa a išli sa prejsť cez park. Ako sme sa prechádzali chytil ma za ruku a zastavil. Pozrela som sa naňho.
,,Páčiš sa mi a veľmi." Začala som sa jemne červenať.
,,Aj ty mne sa páčiš." Pozerali sme sa do očí.
Pomaly sa ku mne naklonil a jemne ma pobozkal na pery. Začali sme sa bozkávať a ani neviem koľko sme tam stáli.
,,Chcem sa ťa spýtať či by si so mnou nechcela chodiť." Jupiiiii.
,,Veľmi rada s tebou budem chodiť." Na oplátku má pobozkal.Odviezol ma domov kde sme sa rozlúčili. A išli sme spať. Zajtra to poviem Emm dnes sa mi nechce. Odmalovala som sa ľahla do postele a zaspala.
Tento príbeh sa vyvíja úplne inak ako som chcela ale to nevadí 😂.
Prepáčte za chyby 🖤.
Konečne som to dala von len teraz nestíham a neviem kedy bude ďalšie ale pokúsim sa to vydať niekedy cez prázdniny. Budem mať čas tak sa pokúsim o to. 🖤