Dominik
Hneď ako od nás Vanes odišla na mňa sestra spustila spŕšku nepekných slov. Vlastne mne by malo byť jedno či s ním išla alebo nešla na rande však mám frajerku, ktorú milujem. Keď o nej hovorím idem jej zavolať.
,,Ahoj zlatko."
,,Ahoj kráska." Pozdravil som ju.
,,Ako sa máš?"
,,Dobre a ty?"
,,Dobre a nechcela by si ísť von?" spýtal som sa jej.
,,Jasné prečo nie tak v parku?"
,,Dobre za pol hodku."
,,Dobre ahoj milujem ťa." Aww sa roztopím z nej.
" Aj ja teba zlato." Povedal som a zvesil.Išiel som sa obliecť, upraviť a hurá do parku. Prišiel som tam načas ale stále som nevidel Tamaru.
O 2 hodiny neskôr
Ku*vám to môžem je*ať. Išiel som po ceste domov a hádajte koho som stretol? No moju milovanú Tamaru ako sa bozkáva s neviem kým. Prišiel som k nim.
,,Aha, takže toto robíš poza môj chrbát?"bol som poriadne nastvaty.
Hneď ako som to povedal sa na mňa otočila a pozrela prekvapenie.
,,Ehm...Zlatko to nie je tak ako to vyzerá."hah no jasné a ja som Ježiš.
,,Vieš Tamara myslel som si že ma miluješ naozaj ale beriem späť si iba sprostá štetka. Prajem ti pekný deň a už sa mi nikdy na očiach neukazuj."hneď ako som to dopovedala som odtial odišiel domov pre motorku a išiel na trať si zajazdiť lebo ma porazí.
Hneď ako som tam došiel som tam zbadal Vanes s tým jej Patrikom. No mal by som sa jej ospravedlniť za to u nás doma. Prišiel som k nim.
,,Vanes?"spýtal som sa jej neisto.
,,Čo chceš už si mi dnes povedal dosť."je veľmi naštvata ale ani sa jej nečudujem.
"Chcem sa ti ospravedlniť za to čo sa stalo u nás doma, mrzí ma to."dúfam že mi odpustí.
,,Fajn ešte niečo?"
,,Nie už idem ahoj a prepáč."
,,Čau"Keď som ju pozdravil odišiel som na dráhu a dal si pár koliečok len tak aby som sa upokojil. Večer som prišiel neskoro domov.
,,Kde si bol?!"hneď na mňa vybafla sestra.
,,Bol som na trati."
,,A to si nevedel povedať vieš ako som sa dopekla o teba bála?!"ups zlatá ako sa o mňa boji.
,,Dobre prepáč ale už som tu a všetko je ok."
,,Dobre len som sa o teba bála."prišiel som k nej a objal ju.
,,Mám ťa rád sestrička aj keď mi lezieš na nervy. Idem spať dobrú noc."dal som jej pusu na čelo a išiel spať.
,, Dobrú."Prepáčte za chyby.
Moc sa vám ospravedlňujem, že som nedodržala sľub ktorý som dala. Áno môžem sa teraz vyhovárať na veci nemala som čas a také ale pravda bola, že sa mi za prvé nechcelo a za druhé nemala som žiadnu inšpiráciu. Pokúsim sa to nejako zmeniť a budem aspoň počať týždňa písať kúsok. Dúfam že sa vám bude páčiť a dala som teraz pohľad z Dominika.❤️