Spoznanie

252 9 0
                                    

Ako každé ráno som sa chystala do školy. Nebudem vám opisovať ráno pretože, vždy je to isté. Hneď ako som vstúpila do školy som si všimla dievča, ktoré stojí pri mojej skrinke.

,,Ahoj?" Pozdravila som ju.

,,Čau." Wtf tak ona tam stojí a povie to ešte odporne?
,,Chcem ti len povedať aby si sa držala ďalej od Dominika." Tak toto som nečakala.

,,Prečo by som mala?" Opýtala som sa a založila si ruky na hruď.

,,Lebo Dominik je môj a viem že po ňom ideš." Hneď ako to dopovedala som vyprskla do smiechu.

,,Ha ha ha...tak toto...haha...som... haha...nečakala...haha." Smiala som sa ako postihnutá.
,,Ako si na niečo také došla?" Spýtala som sa jej keď som sa dosmiala.

,,Vidím ako sa na neho pozeráš." Okej tak bude je slepá alebo má nejakú chorobu.

Chcela som niečo povedať. Nuž nestihla som lebo sa pri nás zastavil Dominik.

,,Ahojte." Pozdravil nás a Tamare dal pusu.

,,Ahoj, inak Dominik mohol by si povedať svojej frajerke, že do teba nie som buchnutá?"

,,Zlatik, Vanes nie je do mňa buchnutá ani ja do nej, ja mám predsa teba." Ako to povedal dal jej vášnivú pusu.

Radšej som ich opustila a išla do triedy. V triede skoro nikdo nebol.

Po škole (doma)

Ako som zatvorila dvere počula som smiech. Bol to smiech môjho brata a chalana. Ako som prišla do izby tak som ich uvidela.

,,Jej ahoj Vanes toto je Patrik." Takže Patrik.

,,Ahoj, ja som jeho sestra Vanes." Potriasla som si s jeho rukou.

,,Ahoj, ja som Patrik Kristianov kamoš." Potriasol mi z rukou a usmial sa.

,,Ja idem hore." Povedala som a vybehla hore schodmi. Hneď som písala Emme kto je u nás.

V- Vanes E- Emma

V: ,,Emma u nás je nejaký chalan. Je fakt pekný. A zdá sa mi ako keby som ho už videla."
E: ,,Ako sa volá?"
V: ,,Patrik ale priezvisko neviem."
E: ,,To nevadí zajtra ho uvidím, keď pôjdem k tebe teda ak bude u vás."
V: ,,No hej."

S Emm sme si písali až do 23:45. Potom som si išla ľahnúť a spať. Inak Patrik bol u nás do 22:15. Ja som bola stále v izbe.

Patrik

Prepáčte za chyby

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Prepáčte za chyby.❤️

Motocross Je Moja VášeňWo Geschichten leben. Entdecke jetzt