Epilóg

190 6 0
                                    

O 4 roky neskôr.

Patrik

Sú to 4 sku*vene roky čo sa stále neprebrala. Neviem čo mám robiť chodím za ňou modlím sa a všetko.

Možno sa pýtate čo sa stalo ostatným tak začnem postupne.

Kristián a Emma sa šťastne milujú aspoň niekto. Em je tehotná a Kiko ju chce požiadať o ruku.

Jej brat Leo si našiel babu a sú šťastný.

Michal zatiaľ začal pracovať ako mechanik.

Jej rodičia sa zmierili s tým čo sa deje a nedávajú už do nej nádeje že sa preberie ale ja áno! Musí sa prebrať.

Práve som vošiel do nemocnice a išiel k jej izbe keď som zbadal lekára a jej rodičov.

,,Dobrý čo sa deje?" Spýtal som hneď ako som prišiel.

,,Patrik mal by si si sadnúť."povedal jej otec.

,,Prečo deje sa niečo s Vanes?"bál som sa o ňu.

,,Áno a to je to, že ju chcem odpojiť od prístrojov."čo prosím?!

,,To nie to nemôžete. Nemôžete mi ju zobrať."pozrel som sa na nich so slzami v očiach.

,,Mrzí ma to ale je to tak."povedal sucitne.

,,Kedy ju majú odpojiť?"prosim nech povie že o niekoľko rokov

,,Dnes "keď to povedal zastavilo sa mi srdce. Oni chcú nie proste nieeee.

,,Môžem sa ísť rozlúčiť?"

,,Áno môžeš"aspoň že tak.

Vošiel som do dverí a sadol som si vedľa nej.

,,Verila by si chcú ťa odpojiť. To mi nemôžu urobiť moc ťa milujem."dal som jej pusu na čelo a stisol jej ruku.

Pozrel som sa na zem keď zrazu.
















,,Pa-pat-patrik."rýchlo som zdvyhol hlavu a pozrel sa na jej otvorené oči. Ona sa prebrala ja tomu nemôžem uveriť ona sa prebrala.

Ospravedlňujem sa za chyby ❤️

Takže ľudia je tu posledná časť. Som veľmi rada každému ktorý to čítal. Za každé pozretie a hviezdičku čo ste mi dali. Som rada že sa vám kniha páčila teda dúfam. Chcela by som napísať ďalšiu knihu no neviem o čom viem že Motocross už nie.

Bude ešte jedna časť a to ako to malo celé dopadnúť.

Ďakujem všetkým ktorý to čítali úplne od začiatku ako som písala aj cez tie chvíľkové medzery, ktoré tam boli. ❤️

Motocross Je Moja VášeňDonde viven las historias. Descúbrelo ahora