Patrik
Ráno som sa ,,zobudil" aj tak som iba ležal v posteli a nič nerobil. Hneď ako som sa dal ako tak do kopy som išiel do nemocnice. Budem tam chodiť stále dokedy sa nezobudí.
Prišiel som tam a sadol si na stoličku vedľa jej postele. Začal som rozprávať zážitky, ktoré som zažil. Potom ma zas vyhodila sestrička, že je neskoro.
Takto sa to opakovalo mesiac.
Bol som v škole a zaspával keď do mňa niekto drgol. Pozrel som sa na osobu vedľa seba.
,,Áno Kiko?"spýtal som sa ho
,,Paťo nič iné nerobíš iba sa trápiš nechodíš ani si zajazdiť nič len chodíš za mojou sestrou. Viem že ju ľúbiš ale poď aspoň na trať choď pomôže ti to."ma pravdu odvtedy čo je v kóme som iba pri nej.
,,Dobre máš pravdu dnes pôjdeme na trať."usmial som sa
,,To je môj starý kamoš."
Kristián
Chcel som ho zobrať na trať lebo viem kvôli čomu alebo skoršie komu je v kóme. Po týždni čo bola sestra v kóme prišla ku mne nejaká baba, ktorá sa ospravedlnila a chcela by sa aj Patrikovi. Moc tomu neverím lebo viem kto je tá baba ale ok.
Na tratí
Čakal som ich oboch. Zrazu ku mne prišlo nejaké dievča. Jaj to je ona
,,Ahoj, Kikuško."ako mi to Krista povedala? Chce aby som sa pozvracal?
,,Čau"jednoducho som ju odzravil a nevenoval som sa jej.
,,Čaute, sorry že som prišiel neskoro no ešte mama ma zdržala."no konečne že sa uráčil prísť.
,,V pohode túto Kris..."ani som to nestihol dopovedať
,,Ty?!"odkedy sa oni poznajú?
,,Áno ja Patričko."fajn začína to byť trochu divné.
,,Ehm...čo sa deje a odkedy sa vy dvaja poznáte?"pozeral som sa raz na jedného a potom na druhého.
,,Vieš ako som ti povedal, že som mal frajerku a tá má podvadzala na každom kroku?"hej to spomínal.
,,No? Počkať to je ona?"
,,Áno bohužiaľ je to ona."a ku*va.
Patrik
Čo tu akože ku*va chce?! Ak ona môže za to je moja Vanes v bezvedomí zabijem ju.
,,Skús mi povedať, že za to môžeš a zabijem ťa."zaťal som ruky
,,Nemala sa na teba tak lepiť a bola by v pohode ty si iba môj."je*e jej? Nie som jej a ani nebudem
,,Už dávno nie som tvoj čo nikto ti nemá dávať peniaze?!"skríkol som po nej.
,,Zlato láskavo nekrič po mne áno?"hah ešte si bude rozkazovať no tak to teda nie.
,,Ja si budem kričať po kom chcem a láskavo vypadni ani za boha už nebudem s tebou bola to najväčšia chýba v mojom živote."
,,Fajn ale nezabúdaj že ťa omrzí a keď prídeš ku mne ja ťa nebudem už chcieť nechal si si prejsť najlepšiu voľbu čaute."odpochodovala konečne preč.
,,Sorry kamo nevedel som, že je to ona."pozrel sa na mňa
,,V pohode aspoň som mohol po nej kričať."
Zajazdili sme si a a potom som išiel domov. Ach dúfam, že sa už prebudí.
Ospravedlňujem sa za chyby ❤️
Ľudia mám dobrú a asi zlú správu pre vás. Dobrá, že sa už iba asi dve kapitoly a zlá že bude koniec tohto príbehu najradšej by som dala všetky časti naraz ale to zas nechcem. Takže ich budem dávat po jednej pokúsim sa každý deň keďže už mám napísaný celý príbeh.❤️