Ráno som vstal s dobrou náladou. Aj keď do školy sa mi nechce ísť. Však komu áno. Dal som si čierne roztrhané rifle a biele tričko. A išiel do školy.
V škole
Zabávali sme sa pri skrinkách s chalanmi keď išla okolo Em a pozerala sa na nás.
Musím uznať že je pekné dievča.
,,Hej Kikušku túto Em je do teba zaľúbená."zakričala Tamara a začala sa smiať.
Pozrel som sa na Em a chcel som niečo povedať no nestihol som.
,,A spala s každým na škole a to doslova mám aj video."prišla ku mne a ukázala ako si to taká s niekým užíva.
,,Tamara to nie je pravda a ty to vieš."začala sa obhajovať.
,,Že nie? Tak prečo mám potom to video kde si ty?"zasmiala sa.
Prečo kurva nič neurobím? Prečo si ju nezastanem a iba ako idiot tam stojím?
Skoršie ako som niečo povedal už Em utekala preč.
,,Em počkaj prosím."rozkričal som sa a utekal za ňou. Hľadal som ju všade no nikde nebola a zrovna zazvonilo na hodinu. Vrátil som sa do triedy.
,,Hej kamoško nič si z toho nerob."povedal Patrik. Áno chodíme spolu do triedy.
,,Že nič si z toho nerob mám chuť ísť jebnut Tamare aj keď baby nebijem. Chúďa Em."naozaj mi jej bolo ľúto.
,,Neboj bude to dobré."dúfam
Chcel som mu ešte niečo povedať no prišiel učiteľ náhodný tak sme museli byť ticho.
Zazvonilo na prestávku tak sme išli zas ku skrinkám.
Chvíľu sme sa rozprávali s chalanmi keď ma vyrušila sestra a vedľa nej Em a opuchnutými očami.
,,Môžem s tebou hovoriť Kiko?"spýtala sa.
,,Hej čakajte chalani áno?"povedal som chalanom a išiel s nimi.
,,Veríš čo povedala Tamara o Em?"
,,Prečo by som mal veriť tej štetke? Skoršie som bol dosť prekvapený čo sa tam dialo. Keď som sa uvedomil už tam Em nebola. Kričal som jej meno a hľadal som ťa no nikde som nevedel kde si."dopovedal som to a pozrel sa na Em.
,,To je v pohode Kiko len som sa bála, že si o mne pomysliš čo ona povedala."pozrela sa na zem.
Prišiel som k nej a objal ju oplatila a rozplakala. Začal som ju utešovať.
Chytil som jej tvár do rúk a začal zotierat slzy.
,,Neplač áno? Nestojí ti za to."povedal som
,,Do..do..dobre."smrkla
Naklonil som sa k nej a dal pusu na pery.
,,Chcel som sa ťa ešte spýtať ako je to na rýchlo ale či by si so mnou nechcela chodiť?"spýtal som sa a čakal na odpoveď.
,,To myslíš vážne?"spýtala sa a usmiala na mňa.
,,Áno smrteľne vážne."usmial som sa tiež.
,,Tak to veľmi rada."
,,Dobre tak poď ideme nájsť Vanes lebo mám pocit, že išla zabiť tu mrchu."zasmial som sa.
,,To máš asi pravdu."
V triede
,,Skúsila by si mojej priateľke streliť tak aj keď baby nebijem tebe by som jednu strelil."pustil jej ruku a postavil sa vedľa mojej sestry.
Už som povedal lebo nikto si nebude dovoľovať na moju sestru.
,,Tamara ak si myslíš, že by som s tebou chodil tak si na omyle ako moja sestra povedala zo štetkami by som nechodil. Lebo jediná štetka, ktorá tu je si ty a nie Em."dal som Em na čelo pusu.
Ten jej výraz sa nedá popísať. Potom sme sa vrátili do tried a celý deň prebehol v pohode. Ako inak chalani si zo mňa uťahovali, že mám frajerku.
Však to by neboli oni.Pokračovanie nabudúce.❤️
Ospravedlňujem sa za chyby ❤️
Teraz som dala Kikov pohľad. Nevedela som ako mám nazvať túto časť. Tak som tam dala iba meno.