Rozdział 11

2.4K 102 19
                                    

-Mamo, Tato. Miło was widzieć.-Mówię przytulając ich gdy zjechali windą do recepcji hotelu.-Przepraszam że tak długo.
- Oczywiście jak zawsze praca nad wszystko inne.-Mówi moja mama zgryźliwie. Ani ja ani ojciec nie pofatygowaliśmy się żeby jej odpowiedzieć.
Gdy już byliśmy blisko domu pomyślałem o Nel. Ciekawe co przygotowała. Weszliśmy do domu i to co tam zobaczyłem przbiło moje oczekiwania.
Wszystkie porozwalane rzeczy idealnie ułożone. Jak ona w niecałą godzine ogarneła salon, jadalnie, korytarz i kuchnie ?!
-O matko Yoon jak to mozliwe że zyjesz w takim porządku ?-Pyta mój ojciec. Wtedy u szczytu schodów pojawia się Nel. W czarnej miniówce do ponad połowy uda i czarnej koszuli z rozpietymi 2 guzikami.
- To jej zasługa.-Mówię gdy dziewczyna schodzi po schodach. Gdy tylko Nel staje przy moim boku lekko obejmuje ją w pasie.
-Miło mi w końcu państwa poznać. Jestem Nella Yun. Lub po prostu Nel.
-Również miło mi Cię poznać.-Mówi Matka chłopaka.-Widzę, Yoon że się ustatkowałeś. Nel posłała mojej mamie lekki uśmiech.
-Zapraszam do jadalni. Najpierw obiad, a potem ciasto i kawa w salonie. - Mówi dziewczyna i znika w kuchni. Poprawiam włosy w lustrze i idę za dziewczyną.
-Jak to zrobiłaś ?-Pytam stając za nią gdy ta wyciera talerze.
-Mówiąc to masz na myśli posprzątać salon, jadalnie, kuchnie, łazienke i ugotować obiad ? Ciasto kupiłam w tej piekarni obok. W sumie wyglądało na smaczne.
-Hm dobra obiad całkiem całkiem pachnie. Co to ?
-Makaron ryżowy z chrupiącym kurczakiem i kaczka po wietnamsku z ryżem.-Mówi, a ja otwieram szerzej oczy. Kiedy ona to wszystko ogarneła.
-Wiem, wiem, jestem nieziemska i cudna.-Mówi i całuje mnie lekko. -Warto zachować pozory.
Gdy wchodzimy wspolnie do jadalni mama ogląda jakieś zdjecia na komodzie.
-Nie macie żadnych wspólnych zdjęć.-Mówi. Ja czuje jakby ktoś mnie pierdolnął patelnią w twarz.
-Oh zauważyła Pani? Yoongi i Ja chcieliśmy zrobić jakieś ładne zdjęcia na naszą miesięcznice, ale stwierdziliśmy że pojedziemy na wspólne wakacje i wtedy zrobimy sobie sesje.
-Kiedy macie rodznice ?-Zadaje kolejne pytanie moja mama.
-Mieliśmy dwa tygodnie temu.-Odpowiada Nel nakładając mi porcje makaronu. Wygląda jak idealna pani domu w czarnym stroju i czrwonym fartuszku.
Moja mama oniemiała z wrażenia. Nel naprawde ją do siebie przekonała. Co jest na maxa trudne.
Moi rodzice pytali nas o różne pierdoły w zwiazku z planowanymi studiami i pracą. W końcu mama zapytała jak poznałem Nel.
-Poznaliśmy się w szkole. Chodzimy do jednej od gimnazjum.
-Oh naprawde ! Yoon wczesniej nie wspominałaś o Nel.
-Bo nie pytałaś. Ciągle tylko mówiłaś ze powinienem się uczyć w Deagu i nie wyjeżdżać do szkoły do Seulu w tak młodym wieku.-Odpowiedziałem zły i wziąłem łyka czarnej ciemnej mocnej kawy.
-Bo miałam racje, Nel co ty o tym myślisz ?- Szukała poparcia u dziewczyny.
-Wie Pani, myślę że to go usamodzielnieniło no i mogliśmy się dzieki temu poznać.-Odpowiada dziewczyna bez problemu.

-Naprawdę imponuje mi fakt że nie ulegasz mojej matce która jest bardzo zaborcza.-Mówie jej gdy rodzice odjeżdżają taksówką na pociąg do Deagu.
-Masz to po niej.-Odpowiada cicho.-Jesteś zaborczy i cholernie pewny siebie. Przynajmniej na takiego wyglądasz.-Mówi i odkłada ostatni talerz do zmtwarki. Nastawia ją i prostuje się. -A teraz panie Min Dupku idę do mojej kanapy wszystko mnie boli.
-Nel. Dziękuję.-Mówię cicho.
-Spoko. To nasz wspólny interes.-Odpowiada.
-Nel śpij ze mną u mnie w łóżku.-Mówię. Ona wysyła mi podejrzliwe spojrzenie.
-Dobra, ale to tylko dlatego że bolą mnie plecy..-Mówi uroczo.
-Yhm raczej dlatego że Cię cholernie pociągam.
-Jasne jasne. Nie ma dotykania. Jak poczuje, że mnie macasz masz załatwioną darmową kastracje !

 Jak poczuje, że mnie macasz masz załatwioną darmową kastracje !

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

C

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


C.D.N.

Tania Dziwka~Min Yoongi.  [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz