Czułam się dość niekomfortowo z tym że podjerzdzam z Yoongim pod nasze liceum. Czuje na sobie wzrok innych dziewczyn gdy Yoongi otwiera mi drzwi i pomaga wysiąść.
Krzywie się gdy chłopak łapie moją dłoń. Wchodzimy razem do klasy i siadamy w mojej ławce.
Przed nami siada Rose i Tae. Rose to moja znajoma która zazwyczaj ze mna siedziałm i zawsze pierdoliła o głupotach. Mija pięć minut lekcji, a ja dostaje karteczkę od Rose.
Jesteś z Yoongim? Przecież go nienawidzisz !
Min zauważa kartkę i wyrywa mi ją.
Odpisuje coś szybko podaje Rose.
Rose i Tae w tym samym momencie pochylają sie nad kartką i uderzają się głowami.
-Ałć..-Mówi Tae masując swoje czoło. Ja uśmiecham się na jego reakcje, Tae jest najbardziej uroczym i miłym facetem jakiego znam. Oczywiście siedzący obok Min wszystko zepsół i położył dłoń na moim udzie.
-Co im odpisałeś ?-Pytam przybliżając usta do jego ucha.
-Że jesteśmy parą i że poznalismy się lepiej po wspólnej karze.-Mówi nie odrywając wzroku od nauczycielki.
-Dobrze kłamiesz.-Mówię wpatrując się w profil chłopaka.
-Ty dobrze się ukrywałaś, swoją drogą może zrobisz mi dziś seksowny striptiz po szkole ?-Pyta chłopak unosząc brew. Czuje jak ręka chłopaka wsówa się pod moją spódniczkę i zaciska mocno na moim udzie.
-Może kiedy indziej kochanie..-Szepcze i zaciskam dłoń na długopisie. Chłopak oblizuje usta i zerka na mnie. Jego zimna dłoń zaciska się mocno na moim udzie.
-Myślisz, że możesz odmówić?-Zadaje pytanie, a mnie przechodzi dreszcz.
Lekcje ciągną się niemiłosiernie na przerwach siedzę z Yoongim i jego bandą. Wtedy widze jak Rose i Lu wołają mnie na bok. Puszczam dłoń Mina i idę z nimi pogadać.
Luhan czyli Lu to dobry chłopak, kiedyś byłam w nim zakochana, ale nie interesuje go to co mają do zaoferowania kobiety.
-Od kiedy jesteś z Yoongim ?-Pyta Lu siadając na ławce.
-Od naszej kary, jakoś tak wyszło i...
-Jak wyszło ?!-Dopytuje wiecznie ciekawsa Rose. Lu przewraca oczami.
-No opowiedz coś wiecej ? Przedymaliście się na ławce? Dobry jest ?-Pyta Lu. Boże czy oni zawsze myślą tylko o seksie.
-Co nie ?! Kto normalny dyma się odrazu na pierwszym spotkaniu, po pierwszej dłuższej rozmowie ?!-Odpowiadam zirytowana.
-Yy ja ? Serio Yoongi to niezła dupa. Jak ty nie chcesz się z nim ten teges to ja zawsze chętnie.-Mówi Lu poruszając sugestywnie brwiami.
-Jesteś obrzydliwy.-Mówie i drętwieje czując na biodrach dłonie Mina.Yoongi.pov.
-Coś sie dzieję skarbie ?-Pytam muskając ustami jej kark. Dziewczyna się lekko spina, ale gdy po chwili otwiera usta żeby mi odpowiedzieć, przerywa jej ten pedał.
-Dobra widzę że sytuacja jest niezła.-Zaczyna- Ze wzgledu na to, że Nel nie ma ojca ani brata, musze zrobić to co gej przyjaciel, zrobić musi... Mamy do pogadania Yoongi.-Unosze brew na jego słowa.
-Okej czego chcesz?-Pytam siadając na ławce i przyciągając Nel tak by siedziała na moich kolanach.
-Po pierwsze: Masz jakieś plany na przyszłość ?-Pyta, a ja parskam śmiechem, Nel wzdycha.
-Lu proszę Cię..-Zaczyna, ale ten znowu jej przerywa.
-Cii Nel to konieczne.
-Okej, chce zostać kompozytorem lub tworzyć muzykę.-Luhan wzrusza ramionami.
-No spoko, teraz pytanie numer dwa.
Seks przed ślubem co sądzisz ?- Nel cała czerwona chowa twarz w dłoniach.
-Zajebista sprawa.-Mówię szczerze.
-Gdybym był jej ojcem pewnie nie mógłbym tego zaliczyć, ale no fakt seks jest zajebisty..-Mówi chłopak kiwając głową.
-Gdy dziewczyna mówi nie ma na myśli ?
-Nie. To raczej normalne, wyglądam ci na debila, który nie odróżnia tak od nie ?-Pytam unosząc brew, Luhan wzrusza ramionami.
-Wygądasz na gościa co ocieka seksapilem. -Mówi i puszcza mi oczko. Ja tylko się krzywie.
-Dobra skonczyliscie już ?-Pyta Nel dalej załamana tym co przed chwilą miało miejsce.
-Zapytał bym jeszcze o twoje fetysze, ale na forum dla ojców w karcie o rozmowie z potencjalnym zięciem nie ma takiego pytania.-Powiedział drapiąc się po głowie. Nela wznosi oczy do nieba.
-Lepiej bedzie jak już pójdziemy, zaraz dzwonek.-Mówi i ciągnie mnie za sobą. Ja idę za nią ale gdy idziemy korytarzem skrecam z nią w strone wyjscia ze szkoły.
-Gdzie idziemy ?-Pyta.
-Urywamy się z ostatniej lekcji.-Mówię uśmiechając się lekko.C.D.N.
Napiszcie jak wam się podoba ;***
CZYTASZ
Tania Dziwka~Min Yoongi. [Zakończone]
Fanfic-Dlaczego to robisz.-Pyta. -Nie będę ci się tłumaczyć-Warknełam. -A właśnie że będziesz-Warknął szarpiąc mój nadgarstek.-Będziesz mi się kurwa tłumaczyć!-Chłopak zaczyna krzyczeć. -Czemu niby?-Pytam, nie patrząc na niego.Nie pokaże mu moich łez. -B...