Zamkełam szafkę trzaskając jej drzwickami tak mocno że odskoczyły i uderzyły we mnie. -No kurwa-Mruczę zła na przedmiot martwy i na cały świat.
Poprawiam zakolanówki i bluzkę którą mam wciągniętą w spódniczkę.
Wchodzę do sali i nie widzę nigdzie Yoongiego. Rzucam moją czarną torbę w róg sali, a z dolnych szafek wyjmuję płyny i dziwne cosie do odklejania gum. Odwracam się a na biórku nauczyciela siedzi rozkraczony Yoongi. W tej pozycji przypomina mi jednego ze moich klijentów. Obleśnych gości bez życia i rozrywek.
-Mogłabyś się jeszcze schylić ? Mimo to że jesteś debilką, dupe masz zajebistą.-Patrzę na niego zła i rzucam w niego szmatą.
-Zamknij się i rób chce to jak najszybciej skończyć.-Mówię i wchodzę pod ławkę w rzędzie od okna. Chłopak wzrusza ramionami i idzie wzdłuż mojego rzędu. Spod ławki widzę tylko jego nogi i buty, Vansy.
-Mógłbyś cokolwiek zacząć robić?-Pytam wychodząc ostrożnie spod ławki.
Staje z nim twarzą w twarz. Jest trochę wyższy.-Zacznij coś robić no !-Drę się tupiąc nogą.
-Urocza.-Mówi.-Powiedziałaś, że jestem mniej meski niż Hoseok.-Zaczął i posadził mnie na ławce rozsuwając moje nogi i stając miedzy nimi. Zeskoczyłam z ławki i udeżyłam go w twarz.
-Spiepszaj Yoongi. Nigdy nie pozwolę żebyś mnie dotknął w ten sposób bo ja Cię nienawidzę.
-I z wzajemnością słonko. Interesuje mnie tylko to jak zajebiście wyglądały by twoje jadowite usteczka z mojim chujem w środku.-Mówi kłapiąc na mnie zębami.
-Pff-Fuknełam, zgarnełam swoją torbę z rogu sali i wyszłam.******
Wybiegłam ze szkoły i weszłambdo kawiarni. Czas zmienić bieliznę.
Zmieniam białą gładką bieliznę na taki koronkowy zestaw.Ubrałam na to uprania szkolne. Mam 10 minut na dojście do klubu.
Przez bramki dosłownie przebiegam.
-Hej Nel co taka gorąca.-Zaśmiał się Aiden.
-Aid nie wkurwiaj mnie nawet.Piepszony Min.-Mówię i wchodzę do garderoby.
Nigdy nie dałam nikomu. Jestem po prostu striptizerką. Nikt mnie nie dotyka dodatkowo wystepuje w masce. Wchodzę na podest i zaczynam tańczyć. Naprzeciwko widzę Lise. Lisa jest ładna i głupia ma bogatych rodziców, a rozbiera sie przed starymi capami bo uważa to za mega zabawne. No w chuj.
Tańcze i seksownym ruchem zdejmuję swoje zakolanówki. Potem kładę sie na scenie, unoszę kolejną nogę i znowu zdejmuję kabaretkę.
-Zamówiona pokój nr 43 !-Słyszę krzyk.
Schodzę ze sceny i idę w stronę pokoju 43.
Wchodzę i delikatnie podchodzę do faceta który mnie zamówił. Na kanapie leży rozwalony najgorszy z najgorszych...
Zamówił mnie MinYoonGiC.D.N.
Okej już powoli się rozkręca to opko.
Napiszcie jak wam się podoba ;3
I jak myślicie co będzie dalej ?
CZYTASZ
Tania Dziwka~Min Yoongi. [Zakończone]
Fanfic-Dlaczego to robisz.-Pyta. -Nie będę ci się tłumaczyć-Warknełam. -A właśnie że będziesz-Warknął szarpiąc mój nadgarstek.-Będziesz mi się kurwa tłumaczyć!-Chłopak zaczyna krzyczeć. -Czemu niby?-Pytam, nie patrząc na niego.Nie pokaże mu moich łez. -B...