2. Kapitola

1K 40 9
                                    

Vyšli jsme ze školy a na konci schodů opodál stála černá Audi A8. Byla krásně čistá a šel v ní perfektně odraz jako v zrcadle. Uvnitř auta to vonělo po Starkově voňavce. Velmi nádherná. Zeptal se mě kde bydlím, ať si věci ze školy nechám doma. Brooklyn - Cleveland Street 991. Jeli jsme ani ne 5 minut a stály jsme před obrovským barákem plný bytů. Já jsem si vzala své věci a běžela jsem je dát domů. Vyběhla jsem všechny tři patra, odemkla jsem a věci jsem nechala v předsíni pohozené na zemi a zase jsem za sebou zavřela a zamkla. Sešla jsem schody ještě rychleji, než jsem je vyšla a vyšla jsem z baráku a nastoupila zpátky do černého auta.

Jeli jsme cca půl hodiny a zastavili jsme u moderní budovy s velkým nápisem 'Stark Industries'. Já jsem se jenom s úžasem dívala z okýnka. Jak jsem zastavily, vystoupily jsme a šli rovnou do budovy. v budově to vypadalo ještě líp, jako venku. Stark šel k recepci a vzal nějakou kartu. Tu mi potom dal. Byla to přístupová kart s kterou se dostanu všude. Vešli jsme do výtahu a jeli jme do třetího patra. Stark musel přiložit svoji kartu, aby jsme tam vůbec vyjeli.  Až jsme vyjeli nahoru vystoupily jsme z výtahu. Byla to Starkova pracovna a v ní dvě křesla. Stark mi vysvětlil, co bude moje práce. 

Tento týden ve středu pojedu do Afghánistánu na ukázání nové zbraň - Jelicha. Všimla jsem si na jeho hrudi modrou zář. Pamatuji si, jak tam byl naposledy a někdo ho unesl. Já doufám, že se mi to nestane. Bylo mi vysvětleno, o co jde, jak to funguje a co tam budu říkat. Pak mi bylo zděleno, že u něj budu bydle. Já se zarazila. Já-Já budu bydlet u Tonyho Starka?! Proboha . . . Byla jsem úplně nadšená z této zprávy. Upřímně mám to od domova dost daleko a tady k této budově nejezdí metro ani autobusy.

Pak mě provedl celou budovou. Je to tam strašně velké. Obrovské. Pak jsme šli rovnou na parkoviště a zase ke mě domů. Stark mi začal vysvětlovat, proč se k němu stěhuji. jo, to co jsem předpokládala byla pravda. Doma jsem si začala balit věci. Stark šel se mnou nahoru mi pomoct. Styděla jsem se za svůj bordel všude. On si celou dobu, co jsem si balila věci, koukal na mou poličku s knihami. 

Začala jsem do všech kufrů házet věci, oblečení a hygienické potřeby. Naplnila jsem tři kufry a dva batohy. Klíče jsem odevzdala majitelce a začala dávat kufry do kufru auta. Všechny tři kufry se vlezli do kufru auta a batohy jsem položila na podlahu auta dozadu. Pak jsem zavřela zadní dveře od auta a otevřela dveře od spolujezdce. sedla jsem si a čekala než Stark nastartuje a rozjede se.

 Cesta byla dlouhá, ale velmi hezká. Posledních pár minut cesty jsme jeli na skále a dole bylo moře. Na blankytně modré obloze vyselo rozzářené slunce. Všude byli palmy s kokosy a okolo pláže. Za chvíli jsme zastavili u moderní vily. Zastavili jsme před dveřmi a vystoupily jsme z auta. Vila stála na okraji skály a dole bylo přenádherné azurové moře. Cesta k vile je do kopce. Před vilou se rozléhala obrovská zahrada, která vypadá jako nějaký anglický park akorát místo listnatých stromů jsou palmy s kokosy. Foukal tam vítr s nádechem moře. Okolo nikdo. Šlo slyšet jenom šumění moře a šumění palmových listů. Na blankytně modré obloze visí slunce, zářící přímo na mě. Všechno to vzbuzovalo pocit uklidnění. Vše okolo moderní a hezky upravený.

Já vyndala z batohy ze zadních míst a Stark mi vzal kufry. On potom odemkl vilu kartou a oba jsme vešli dovnitř. Je to tam úžasné. Vešli jsme do předsíně, z které se přechází do obýváku a kuchyně. Tyhle pokoje jsou propojené v jednu. V obýváku byl balkon s rozhledem na to nádherné azurové moře venku. Nalevo, když vejdu do obýváku, jsou schody nahoru i dolů. Stark mi řekl, že můj pokoj je na konci chodby vlevo. Mám i svoji vlastní koupelnu. Problém byl vynést všechny věci nahoru. Stark mi pomohl. Je to od něho docela dost hezké. Normální šéf by si nevzal svého pomocníka do bytu a ani by se k němu nechoval tak hezky. 

Vešla jsem s plnýma rukama do pokoje. Předemnou byla obrovská postel u které stél noční stolek vedle stolku napravo od něj byla zeď ve které byla skříň na oblečení. Na dveřích od skříně jsou zrcadla. Nalevo od postele stojí lampa a za lampou obří okno od země až nahoru. Vedle skříně byli další dveře do koupelny. Všechny kufry a batohy jsem položila na postel a začala jsem si vybalovat věci. Nejprve jsem začala oblečením, pak jsem si začala vybalovat knihy a notebook. To jsem musela dát do poličky mezi oblečení. A nakonec jsem vybalila hygienu. 

Do šuplíku v noční stolku jsem dala nabíječku na mobil a notebook a sluchátka. Přístupovou kartu jsem si dala za obal od mobil. Kufry jsem dala do šuplíku pod postel a batohy do skříně s oblečením. Vyšla jsem z pokoje a šla za Starkem do obýváku. Ten seděl na pohovce, díval se na televizi a popíjel whisky. Já se jen na schodech pousmála a chtěla jsem se vrátit do pokoje. Jenže o si mě všiml. ,, Carol . . . Pojď se taky napít.'' řekl a nadzvedl skleničku. ,, Pane Starku já-'' chtěla jsem větu doříct, ale on mě nenechal.,, Říkej mi Tony. A neberu žádné výmluvy.'' řekl a já se začala smát a šla za ním. Nevím, jak mohl vědět, že tu půjdu, protože měl už nachystanou druhou skleničku. Já si sedla nalevo hned vedle ně. On mi nalil a podal mi skleničku. ,, Na novou práci'' řekla jsem, zvedla jsem skleničku a vypila to na ex. 

Všichni známe ten pocit, když si řekneme - jenom jednoho. To jsem si taky říkala, ale Stark  mi ještě nabídl a už to jelo. Jeden panák za druhým. Jak nám došla láhev whisky, Stark přinesl novou flašku tentokrát vodky. Povídali jsme si a smáli jsme se. Najednou se to zvrhlo. Se Starkem jme se začali navzájem koukat do očí. Najednou se mé rty a jeho spojily se v jednu. Tony mi jazykem přejížděl po patře a pak jsem své jazyky proplétaly.  Já ležela na pohovce a Tony mi seděl na stehnech. Tony mi potom začal dělat cucflek na krku. Mé vzdychání bylo čím dál tím větší a větší. Začal mě svlékat a já jeho. Potom jsme byli jenom ve spodním prádle. Nebylo to jenom alkoholem. Já . . . Já ho . . . Nedokážu to říct. 

Hned první den se zamilot do šéfa a večer se s ním milovat. Pak mě vzal do náruče a vzal si mě nahoru do ložnice. Ce tou měl svůj jazyk v mých ústech. Já měla ruce na jeho obličeji a celou dobu jsem se mu koukala do obličeje. Jak jsem se podívala na jeho hruď, všimla jsem si na jeho hrudi obloukového reaktoru, který nádherně neonově modře svítil.  Tony otevřel dveře a zavřel je tak, že mě na ně opřel. Začal mě líbat na krku a já jsem se mu prohrabovala v jeho čokoládových vlasech. Pak přišla řada na mě. Položila jsem ho na postel a začala jsem ho líbat břicho. Začala jsem polibky zvyšovat a na krku jsem mu začala dělat cucflek. Jeho vzdychání mě uspokojovalo. Nakonec jsem si lehla vedle něj a oba jsme usnuly v hřejivém objetí.

The touch of Iron Man |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat