POHLED CAROL PŘED TELEFONÁTEM . . . .
Probudila jsem se u nějakého stroje. Byla jsem připevněna na zdi a nemohla jsem mluvit ani se hýbat. Osvítilo mě nějaké světlo. Najednou jsem přes sklo uviděla Obadiahu. Sklo bylo za přístrojem. Zřejmě je tam za sklem místnost, kde se to ovládá. Z místnosti jde slyšet úplně všechno. Nejprve si povídali o mém reaktoru a potom o nějakém dítěti. Pak jsem slyšela větu o tom, že jsem prý těhotná a že to použijí proti Tonymu. Pak mě sundali a dali na židli. Pak jsem dostala pár ran do obličeje.
Pak předemnou byl stativ s Obadiahovým mobilem a byl na něm videohovor pro Tonyho. Ho jsem neviděla, ale on se potom jenom zeptal, po Obadiahově slohovce o tom, co chce, aby udělal, a co Obadiaha udělá, když Tony udělá něco jinak. Vyprávěl i o tom, jak v poušti našel zbytky mého obleku a o dítěti. Tony se zeptal na to, jaké dítě. Obadiaha mu pak jakoby nastínil tím, že je tatínek, že jsem těhotná. Už chápu, proč mě poslední měsíc bylo zle. Seděla jsem tam a čekala, než mě Tony zachrání.
TONYHO POHLED . . . .
Přiletěl jsem nepozorovaně do Stark Industries. Věděl jsem kde je. vešel jsem tam. Byla tam tma. Najednou něco modře bliklo. Předemnou svítilo něco modrého. Vypadalo to jako můj starý reaktor. Najednou ze tmy vyšel obří oblek. Byl v něm Obadiaha. Začal boj na život a na smrt. Prvně jsem se ale potřeboval, kde je ale Carol. Za chvíli jsem ji uviděl, když jsme se v oblecích prali. Já mu zničil kousek obleku a v tu chvíli, co to opravoval, jsem šel za Carol.
Ty Obadiahovy společníky jsem pobil a Carol rozpoutal ruce a nohy od židle a vzal jsem ji nahoru. za chvíli se probudila. No ale Obadiaha to stihl tak, že se objevil hned venku. Carol jsem vysvětlil, co má dělat. Sice byla úplně mimo, ale byla jediný člověk v okolí, co to dokáže. Já a Obadiaha jsme se prali na skleněné střeše obrovského reaktoru.
Já potom odletěl, Carol přetížila velký reaktor a běžela z posledních sil pryč za mnou ven. Reaktor vybuchl a Obadiaha v obleku spadl do výbuchu. Carol objala mě a můj železný oblek. Já ji chytil a zašeptal -,, Teď poletíme. Neboj, budu tě držet.'' A potom jsem vzlétl přímo do vily.
POHLED CAROL . . . .
Přistáli jsme před vilou u vchodových dveří. Tony otevřel dveře a potom je i zamkl. Díky bohu jsem už doma. Jediné, na co jsem se zmohla bylo dojít do obýváku. Cítila jsem bolest hlavy a krev v nose a i strašnou únavu. Tony rychle zaběhl do pracovny si vysvléct oblek a hned byl zpátky. Pomohl mi do ložnice. pak jsem se umyla a vzala jsem si pyžamo. moje pyžamo tvoří kalhotky a nějaké dlouhé volné triko.
Většinou jsou stejné kromě barvy. Vzala jsem si černé a šla jsem se umýt. Pak jsem si lehla. Tony si vedle mě sedl. ,, Ty jsi vážně těhotná?'' zeptal se mě a já se pousmála. ,, Ano.'' řekla jsem. Dala jsem pryč peřinu, vyhrnula jsem triko a vzala Tonyho ruku a položila jsem ji na mé břicho. Je teplá dlaň mě uvolňovala. Bylo to příjemné.,, Není to unáhlené. Co když ne?'' řekne Tony. '' Obadiaha tam měl přístroj, který jim to ukázal.'' řekla jsem a Tony se pousmál.
,, Tony. Já-Já si to chci nechat.'' řekla jsem a myslela jsem, že on nebude souhlasit. ,, Já taky Carol.'' řekl a lehl si vedle mě tak, že měl hlavu na mém rameni a dlaň měl stále na mém břichu. Palcem přejížděl po břichu. Bylo to tak příjemné. Já jsem se mu prohrabovala v jeho čokoládových vlasech. Pak se sehnul hlavou k břichu a políbil mi ho.
Pak šel dolů se slovy, že si jde zatelefonovat. Já jsem jenom zavřela oči a usnula. za chvíli mě ale probudil Tony zavřením dveří. Byl už v pyžamu a lehl si vedle mě. ,, Zítra jsem nás objednal k soukromému gynekologovi. Jedeme tam zítra ráno. Musíme vědět, co je tady s pidižvíkem.'' poslední slova řekl přímo k mému břichu. Já jenom kývla a přitulila jsem se k Tonymu.
Je mi jasné, že se v tom bude Tony angažovat a bude strašně starostlivý. Už si představuji, jak ráno mi pomáhá. Všechno musí být dokonalé a cesta autem bude ještě lepší. já myslím, že Tony vstane dřív, jestli nepůjdu na záchod zvracet, nebo mi do té koupelny pomoct.
Tony bude určitě strašně nedočkavý na pohlaví miminka. Je mi jasné, že by chtěl kluka. Každý muž to tak má. Strašně moc se těším, na zítřejší návštěvu gynekologa. Sice ještě nemám vystouplé břicho, ale i kdyby tam bylo cokoliv, jakýkoliv flek na ultrazvuku by mi vytvořil úsměv na tváři.
DALŠÍ DEN . . . .
Tony mě vzbudil zavřením dveřím. Bylo mi jasné, že za chvilku bude zmatkovat, stihla jsem jenom vstanout z postele a protáhnout se. Tony běžel po schodech tak až dupal a šlo to slyšet přes celou vilu a vešel do ložnice. ,, Chceš pomoct s oblékáním?'' zeptal se mě. Já tuto otázku čekala. ,, Já to ještě zvládnu sama.'' řekla jsem se smíchem na obličeji.
Ze včera mám jednu ránu na čele, ale není vůbec vidět, protože ji zakrývají vlasy. oblékla jsem si tepláky, šedé volné triko a conversky. Tony už byl zase v obýváku. Už pobíhá po celé vile celé ráno. Sešla sem schody a s Tonym jsme vešli do auta a jeli do new yorské nemocnice k soukromému gynekologovy.
U gynekologa mě Tony držel pořád za ruku. V čekárně i na lehátku u ultrazvuku. Doktor nám ukázal malý flek na monitoru a mě i Tonymu se rozzářil úsměv na tváři. Potom nám doktor řekl další termín za měsíc. vysvětlil mi první, druhý a třetí trimestr. Takže tento měsíc se mi budou zvěčovat chutě a víc vystoupávat břicho. Tak jsme potom odešli a odjeli zpátky do vily s úsměvem a radostí.
Nemohu tomu ale furt uvěřit. Já budu matka a otec mého syna je Tony Stark. Kdyby mi tohle někdo řekl tak před půl rokem, tak se mu vysměju do obličeje a řeknu mu, že má velkou fantazii. Jenže ona je to pravda.
- Ahojte všichni. Vidím, že se vám fanfikce. A jak by se mělo jmenovat dítě, kdyby to byla holčička nebo kluk? -
ČTEŠ
The touch of Iron Man |CZ|
FanfictionCarol Edwards se splní její sen - ale s ním příjdou i problémy. Co se stane? Jak to ovlivní její život?