Pramerkiau akis tarsi į naują pasaulį, greitai prisiminiau kas vakar senajame pasaulyje man atsitiko. Rayn-vaikinas, kuriuo galvojau galinti pasitikėti dabar mane prirakino prie lovos, guliu ir negaliu atsikelti, galva plyšta nuo per didelio informacijos pliūpsnio. Jis išdavikas, jis manim pasinaudojo, jis manimi manipuliavo, aš esu jo įkaitė, aš kvaila dėl visko kas man įvyko. Man juk visas gyvenimas turejo būti prieš akis, o dabar aš čia. Dugnas. Kai Zayn su manimi taip pasielgė jaučiausi šlykščiai, bet ne taip kaip dabar. Dabar jaučiu, kad nebepakelsiu. Kodėl paprasčiausiai ne paprašiau pagalbos pas draugus? Kodel nenusižeminau Nikui? Juk jeigu būčiau nuolankesnė negalėčiau čia dabar su maniaku. Kas žino ką dabar jis sumanimi darys? Bandau judėti, deja neišeina, tas kvailys Rayn nepėsčias. Žino kaip merginoms įtikti. Kiek ar man čia teks gulėti, noriu dingti iš čia, noriu pradėti nuo pradžių arba grįsti atgal į praeitį, kurios dabar jau nebenuvalys joks valiklis. Mano dėmes per daug gilios. Kur aš atsiradau?
Prasiverė durys, pro jas aišku įėjo mūsų dailusis princas Rayn.
-Kaip miegojai mažute?
-Priverstinai miegojau.
Jis pasiėmė kompiuterį ir pradėjo kažko ieškoti, o aš tęsiau mūsų dirbtiną pokalbį toliau.
-Gal atrakinsi mane? Aš nebenoriu čia būti, ne minutės daugiau, nebenoriu būti su tavimi.
-Matosi, kad kažkam ožiukus iš pacio ryto, leisk priminti princese, jog tu prirašei sutartį su manimi, kuri galioja penkerius metus.
-Anuliuokime sutartį gražiuoju, kam aš tau? Juk turi tokiu daug..Paleisk!-pradėjau muistytis, o jis paleido kazkoki įrašą.
-Žiūrėk, tai trumpas filmukas apie mūsų nuotykius lovoje.
Žiūrėjau ir negalėjau patikėti, kad ten tikrai aš. Nuoga, mieganti, jis visada mane stebėjo, masturbuojuosi, tai buvo šokas, dar daugiau negu šokas, tai šantažas.
-O žiūrėk vakar naktis, buvai nepakartojamai gera.
O Dieve, aš vakar, aš juk buvau apsvaiginta, jis mane išprievartavo, tik tada atsitokėjau, kai pamačiau įrašą, buvau nuoga, visiškai nuoga.
Jis vakar mane darė visais įmanomais būdais. Tuoj pratrūksiu, kas gali būti dar blogiau.
-Ar dabar irgi nori išeiti su šitu įrašų į pasaulį? Nori kad visa tai būtų paviešinta ?
-Ne, nenoriu.-negalėjau įsivaizduoti baisesnio dalyko negu viso šito, juk kaip paviešintų tai mano karjerai butų galas, aš nebe galėčiau niekur mokytis, o dar nekalbu apie vaikinus, patyčias, žvilgsnius kurie mane perskristi kiaurai.
-Būsi gerutė ir darysi viską ką liepsiu?
-Taip.
-Jeigu bandysi bėgti sis įrašas ne tik išplis visur aš asmeniskai pasirūpinsiu, kad neturėtum gyvenimo. Ar aiškiai pasakiau?
-Taip
-Puiku, dabar gali eiti.
Jis atrakino mane ir pats išėjo, užrakino pagrindines duris ir išvyko, dabar aš Rayn nuosavybė, jis galės su manimi žaisti kaip su lėle.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kryžkelė
AksiPo tėvų žūties jaunos merginos gyvenimas sugriūva į šipulius. Įbrolio pagalbos ji nesulaukia, mainais gauna atsuktą nugarą-netenka namų, bet išdidumas jos neapleidžia ji nesikreipia į draugus pagalbos. Bando pradėti pilnavertį gyvenimą tik deja ji p...