Kiekviena dienÄ… susitikdavome su Zayn, puikiai leisdavome laikÄ…, pasirodÄ—, kad aÅ¡ jam tikrai rupiu, jis net nepraÅ¡ydavo mylÄ—tis, jis nevertÄ— manÄ™s to daryti, galbÅ«t aÅ¡ klydau dÄ—l jo, galbÅ«t ta vakarÄ… kai jis manimi pasinaudojo jis tik buvo iÅ¡troÅ¡kÄ™s to. Puikiai leisdavau lsikÄ… Å¡ia savaitÄ™ buvau aplankiau ir LiusÄ™. PasijauÄiau, kaip iÅ¡ narvelio iÅ¡leistas paukÅ¡telis. Deja mÅ«sų linksmi pasimatymai tuoj baigsis, Å¡iandien turi grįžti Rayn, taigi viskas, dabar turÄ—siu sugalvoti kažkÄ… jeigu norÄ—siu su juo susitikti taip kad turiu bÅ«ti labai atsargi. Rayn velniÅ¡kai už pavydetų ir net nežinia kuo viskas baigtųsi jeigu jis žinotų tiesÄ….
Rayn grįžo namo su taxi, buvo kažkiek apsineÅ¡Ä™s, dvokÄ— alchoholiu. PalydÄ—jimu jį į vonios kambarį, nurengiau ir paleidau Å¡altÄ… vandenį, deja po juo atsidÅ«riau ir aÅ¡. Visa permirkau, mano drabužiai suÅ¡lapti viskas persimatÄ— kiaurai. Rayn tai iÅ¡vydÄ™s susijaudinimo ir pradÄ—jo kabintis man ant kaklo, tiesiog rekte rÄ—kÄ—, kaip nori mane iÅ¡dulkinti. Å lykÅ¡tus tipelis su kuriuo gyvenu, turiu vykdyti visas jo užgaidas, stengiausi iÅ¡vengti Å¡ios nakties, paguldžiau jį į lovÄ…, apraminau ir atsiguliau Å¡alia. Jo ranka apsivilko mano liemenį ir prisitraukÄ— arÄiau savÄ™s. Buvo labai nepatogu miegoti, bet iÅ¡kentÄ—jusi sulaukiau ryto.Rayn atsikÄ—lÄ— su skauda Äia galva, daviau jam tabletÄ™ ir tuomet man į gslvÄ… Å¡ovÄ— mintis, kad galÄ—Äiau jį už migdyti man reikia migdomųjų, kurių manau rastų Zayn. Reikes jo paprasyti. Nes su Å¡itu despotu jo broliu baigiu nusivalyti nuo kojų. Laikas Ä—jo javai greitai. ParuoÅ¡iau pietus pakvieÄiau Rayn pietauti. Jis nusileido žemyn, vis dar atrodÄ— tragiÅ¡kai. Å i mini kelionÄ— nieko gero jam neatneÅ¡Ä—. Stengiausi iÅ¡likti paklusni ir tvarkinga mergina. NusprendÄ—me su Rayn pažiÅ«rÄ—ti filmÄ…, žinoma jį rinko jis. IÅ¡rinko kažkokį siaubo fetiÅ¡o filmÄ…, iÅ¡ dalies tas filmas priminÄ— mano gyvenimÄ… pas Rayn. Jis laiko mane uzdares nuo pasaulio, siekia manimi naudotis tik sekso tikslais. AÅ¡ iÅ¡ vis nesuprantu kaip galiu traukti brolius. IÅ¡ pat pradžių su vienu, tada gel du kitu, o dabar galiausiai su abiem iÅ¡ karto.
Vakaras mūsų laukė. Susitikime lovoje, apsirengiau baltą nėriniuotą sexy kostiumėlį. Atsiguliau ir laukiau Rayn komandos.
BINABASA MO ANG
Kryžkelė
ActionPo tėvų žūties jaunos merginos gyvenimas sugriūva į šipulius. Įbrolio pagalbos ji nesulaukia, mainais gauna atsuktą nugarą-netenka namų, bet išdidumas jos neapleidžia ji nesikreipia į draugus pagalbos. Bando pradėti pilnavertį gyvenimą tik deja ji p...