Kalta

976 34 0
                                    

Atėjo mano solo. Man išėjus į salę. Vyrai pradėjo rėkti, šaukti. Buvo bjauru į ta vaizdą žiūrėti. Joje buvo senelių, kurie žiūrėjo į mane ir vargino seilę. Jie tiesiog rėkte rėkė, kad nori manęs. Kaip vyrai gali būti tokie nesubrendę, visada ištroškę sekso organizmai. Geriausias vaizdas pasirodė, salės gale. Ten  stovėjo Zayn. Jis į mane žiūrėjo tokiu pat žvilgsniu tik gal dar jame galėjau įžvelgti šiek tiek agresyvumo, šiek tiek emocijų jo veide matėsi, matesi kad jis mane nužiūrinėja, galbūt net nori manęs, bet tai buvo baisiausia, aš ir viršininkas, gal tokiose vietose tai ir normalu , bet man tai nekėlė susižavėjimo. Nore pripažįstu jeigu čia nedirbčiau tikrai pakabinčiau Zayn. Jo kūnas tobulas, gerai ištreniruotas, rudi plaukai, žalios akys, puikus stilius mane žavėjo, o jo charakteris man jis patinka, man patinka kai vyras vadovauja, juk jie ir yra stipriosios lyties atstovai, bet taip pat man patinka kai žiūrima ir mano noru, mano svajonių, namo interesų, dėk šių dalykų labai abejoju ar Zayn žiūrėtų, bet ir jo darbas man visiškai nekėlė džiaugsmo. Turbūt yra turėjęs labai aug merginų....

 Turbūt yra turėjęs labai aug merginų

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pradėjus šokti visi toliau šaukė. Norejau kad tai pagaliau baigtųsi. Nenustojau galvoti apie Zayn. Jis mane užbūrė...Už mano kelnaičių vyrai kaišiojo pinigus, liemenėlėje jau nebebuvo vietos.

Po 4 valandų

Viskas baigėsi. Ačiū Dievui.
Iškart išėjus iš salės prie manęs priėjo Zayn ir vedesi į palėpę. Jis neatidarė mano kambario durų. Mes nuėjome toliau. Gale koridoriaus priėjome duris, kurios buvo mėlynos. Jis akimis parodė eiti vidun. Tai ką išvydau mane išgąsdino. Apsisukau atgal ir atsitrenkiau į Zayn tvirtą krūtinę.
Nuo jo jautėsi alchoholio dvokas.
-Nebijok, tik truputi pažaisim.
Negalėjau jam priešintis jis mane nustūmė į lova ir uždaręs bei užrakinęs duris suėmė mano rankas. Tada pradėjau maldauti.
-Prašau, nereikia. Aš nenoriu. Man tik 16. Ne Zayn. Neliesk manęs. Tik ne šiandien.
-Nerėk ir nemaldauk. Bus tik blogiau. Aš noriu su tavim pažaisti. Nesiskverbsiu į tave.
Jis paėmė antrankius ir bandė prirakinti mane prie lovos. Aš bandžiau klykti ir priešintis , staiga į kambarį įgriuvo kažkoks vaikinas, jis pradėjo šaukti ant Zayn ir patraukė ji nuo manęs.
-Asile, ką tu darai, juk žinai kad negalima su naujomis merginomis iškart miegot, duok jai laiko.-vaikinas šaukė ant Zayn. O aš drebejau ir verkiau negalėjau patikėti kas ką tik įvyko-aš išdaviku savo metus, manęs vos neišprievartavo mano karštas vadovas.
Paslaptingas vaikinas nuvedė kažkur Zayn, o aš likau gulėti, norejau nešdintis iš šio kambario, bet nepajėgiau, mano kojos aptirpo, protas pamiršo viską, galvoje buvo viskas tuščia. Greit grįžo tas vaikinas, jis atsiprašė ir paklausė ar man viskas, ar nereikia pagalbos pasakiau kad visai nieko butų jeigu palydėti iki mano kambario, sis vaikinukas neatrodė piktybiškas, jis man patiko. Priejus mano kambarį vaikinukas staiga mane pakėlė nuotakos stiliumi ir įnešė k kambarį , paguldė į lovą, ir plinkrjo saldžiu sapnų, likau pasakysi bet pamaloninta tokiu jo gestu. Uzmigau.

Kryžkelė Where stories live. Discover now