Išaušo rytas, nauja diena, nauja patirtis. Mano kambario durys jau nebebuvo rakinamos, todėl susitvarkiusius nusileidau į apačią pusryčiauti. Atrodė labai keista, už vieno didelio stalo valge gal kokia penkiolika merginų, nei vieno vaikino nebuvo, turbut jie valgo atskirai nuo savo vergių. Baigusi valgyti susiruošiau k savo kambarį, nežinai jau ką veikti, todėl tiesiog gali okay kas bus kai išeisiu iš čia, ar aš tai pamiršiu, ar tai liks mano patirtis visam gyvenimui. Negalėjau iš galvos išmesti Zayn, taip norėčiau su juo pasikalbėti, ar bent jau pasiginčyti, norėčiau kad jis nesielgtų su manimi kaip su skuduru, o kad jis žinotų kad man taip patinka, gal butų man atlaidesnis. Laikas bėgo labai greitai.
Atėjo vakaras Zayn įsiveržė į mano kambarį jau kiek įkaušęs ir staigiai riktelėjo:
-Renkis!
-Gal galiu gauti šiek tiek privatumo?
-Tu galvoji, kad aš nematęs nuogos moters? Renkis tik greičiau.- "Visą laik žiūrėjau į jos kūną, į krūtis, į užpakaliuką, nuostabios figūros mergina, padaryčiau ją kad ir dabar ant stalo. "Apsirengiau, Zayn vedesi mane žemyn stipriai suspaudęs mano riešus. Nuvedė į sale ir pradėjau šokti. Šiandien buvo kiek ramiau.
Mažiau žmonių ne taip mane gąsdino.
Po pasirodymo Zayn pasiėmė pinigus ir užrakino mane kambaryje. Vissikai jokių daugiau emocijų iš jo nesulaukiau.Laikas bėgo praėjo savaitė.
Susipažinau su Zayn broliu, jeigu pamenate tai čia tas vaikinukas, kuris mane išgelbėjo iš Zayn gniaužtų. Jis gana mielas mes šnekamės, leidžiame kartu laiką, dėl to kelios merginos pavydi, nes joms patinka Rayn, bet man tikrai ne, aš tikrai nieko nesiekiu artimesnio su juo, jis lyg geriausias draugas, į kuri galiu bet kada atsiremti ir pasiguosti. Manau Rayn irgi į mane nežiūri kaip į merginą, aš tiesiog su manimi bendrauja nes aš ne kekšė.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kryžkelė
AksiPo tėvų žūties jaunos merginos gyvenimas sugriūva į šipulius. Įbrolio pagalbos ji nesulaukia, mainais gauna atsuktą nugarą-netenka namų, bet išdidumas jos neapleidžia ji nesikreipia į draugus pagalbos. Bando pradėti pilnavertį gyvenimą tik deja ji p...