Kalinė

584 14 2
                                    

Jis atrakino mane ir pakėlė už plaukų, nuvedė į vonios kambarį leido susitvarkyti, bet visa laiką mane stebėjo, tada numetė išrinktus apatinius ir nusivedė į virtuvę pavalgyti. Valgėme mirtinoje tyloje, norejau, kad tai baigtųsi.
-Ar dar ilgai ant manęs pyksi?
-Kiek tik reikÄ—s, tai ne tavo susuktas reikalas.
-Aš juk netyčia.
-Nei viena mergina nėra manęs taip sužeminusi.
-Bet juk aš ne visos.
-Jau pavalgei?
-Ne.
-Stokis, tave reikia pamokyti.
- Nereikia,prašau...
-Neprieštarauk man.
-Atleisk, prašau, nieko nedaryk man skauda, prašau.
-Gulkis.
Jis vėl mane prirakino ir paliko su tuo daiktu užpakaliuke. Netrukus tas daiktas manyje pradėjo smarkiai vibruoti. Norejau jį išimti, bet buvau bejėgė. Pradėjau aimanuoti, jaučiau kaip sudrėkau. Kai pradėjau šaukti ant viso namo vibracija išsijungė. Į kambarį įėjo Rayn su švirkštu. Aš bandžiau priešintis, bet tai buvo beprasmiška jis suleido man kažkokio šudo.
-Kas tai?
-Tai narkotikas nuo kurio tu negalėsi judėti, kalbėti, ir priešintis man, būsi mano valioje, kitaip tariant tavo kūną laikinai paralyžiuos.
-Ne, Raynnn!!! Sugrįžk! Nesielk taip su manimi!!!!
Pradėjau verkti ir rėkti, bet po mažu jaučiau kaip mano jėgos silpsta ir aš atsijungiu.

Atmerkia akis ir pamačiau keistą kambarį, jame nebuvo nieko išskyrus lovą, kurioje ir gulėjau. Greitai atsikėliau ir apžiūrėjau save. Nebuvau nei prirakinta, nei sužalota. Nieko neprisimenu kas nutiko, staiga mano kaklas suvibravo. Palietusi jį supratau kad dėviu kažkokį prietaisą. Rayn nebutu Rayn jei nenaudotu savo kankinimo priemonių. Staiga pri duris įėjo ir jis. Pusnuogis su šelmiška šypsena žiūrėjo į mane.

-Patinka naujas žaisliukas ?
-Nelabai , o kas tai?
-Tai antkaklis. Bet ne betkoks tau spicialiai tau su elektros šoku, jeigu netinkamai elgsiesi pakratysiu tave. Daugiu nebežeminsi manęs su savo išsiblaškymu.
-Supratau bose, ar galėsiu grįžti savo kambarį, čia šalta.
-Kai atliksi savo darbą pagalvosiu. O dabar prie darbo. Ateik čia.

Iškart supratau kad turėsiu vėl jį maloninti ranka arba burna. Visa tai kėlė šlykštulį mano viduje. Bandžiau atsegti kelnias bet jis mane sustabdė ir nusitempė iki lovos paguldė šuniuko pozoje ir įkišo į mane vibratorių.

jis surakino mano rankas ir pats atsisėdęs parklupdė mane ant kilimėlio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

jis surakino mano rankas ir pats atsisėdęs parklupdė mane ant kilimėlio. Tenkinosi jį burna. Vėliau ranka, po to jis paspartino mano vibraciją kelnsitėse, aš nebegalėjau susivaldyti.
Sudrėkau ir tada jis į darbą paėmė savo liežuvį, buvo labai malonus jausmas, tačiau aš vėl pasiekiau viršūnę.

galiausiai jis padarė analinį, baisiausias sekso tipas koks tik gali būti, likau gulėti lovoje nuogutėlė, surakinta, purvina. Verkiau ir rekiau kad jis mane išleistų, tačiau jis manęs neklausė. Po dviejų valandų mano verksmų ir riksmų jis atėjo ir atidaręs duris išnešė mane į kitą kazkoki kambarį. Jis pastatė mane o tada įsakė sėstis ant penio imitacijos, aš pakraupau ir tariau:
-Gal galima sudrebinti šį daiktą?
Paėmė želė, ištrynė penį ir liepė sėstis.
-Auuuuuu!!!!!!!!
-Šaunuolė! Rankas į viršų.
Jis prikabino nano rankas ant strypo ir itempė, as sėdėjau ir galvojau kas vyks toliau. Jis įjungė netikrą penį ir paliko mane.

Kryžkelė Where stories live. Discover now