Praėjo kelios savaites kaip gyvenu pas Rayn. Viską pamiršau, esu laisva. Niekas manęs neieško, nei Zayn, nei brolis. Puikiai sutariu su Liuse, ji nuostabi mergaitė, šiandien nusprendžiau, kad važiuosime kartu apsipirkti tarsi šeima. Aš jau po dušo atėjau į tariamajį savo kambarį. Nusimečiau rankšluostį ant žemės ir tik tada pastebėjau, kas esu ne viena kambaryje, šalia buvo Rayn, jo žvilgsnis smeigė mano nuogą kūną, nuo galvos iki kojų. jis pradėjo artėti arčiau manęs, tyliai į ausį man pakuždėjo:
-Nesigėdink... Tu graži.
Paliko šlapią bučinį man ant kaklo ir perbraukė pirštu nuo mano dešinės krūties iki bambos. Mano visa oda pašiurpo, jaučiau, kad sudrėkau. Norejau Rayn isisisiurbti į lupas. Atsitokėjau ir pradėjau rengtis, negalėjau ieškoti santykiu, aš nežinau kaip Zayn gyvena be manęs, bet aš be jo praradau dalelę savęs. Turiu jį pamiršti ir gyventi toliau. Po dvidešimties minučių išėjau iš kambario, pasidariau makiažą, apsirengiau paprastą suknelę. Nuėjau į Liusės kambarį ir patikrinau ar ji jau susiruošusi. Labai greitai nusileidome į apačia kur mūsų laukė Rayn'as. Jis atrodė labai nuostabiai, ir net gi man nusišypsojo.Atvažiavome visi apsipirkti, spėjome tūkstantį parduotuvių, išrinkome puotai sukneles, tada papietavome. Po pietų Liusę palikome žaidimų kambaryje, o Rayn pasakė, kad turime nueiti į vieną parduotuvę. Labai greitai atsidūrėme prie Victoria secret parduotuves, jis ėjo drąsiai ir rinko man apatinį trikotažą, tada dar pasitikslino mano dydį ir išrinko man korsetą, visiškai nieko neuždengiančius apatinius, jaučiausi kiek nedrąsiai, kai priėjome prie kasos ir vaikinas padėjo tiek daug seksualių apatinių.
-Tau tikrai nereikėjo pirkti man tiek daug daiktų...
-Jaučiuosi atsakingas užtai ką padarė mano brolis tau,-kazkiek nuliūdau kai jis priminė man Zayn-nesivaržyk ir taškyk mano pinigus, mes jų turime tikrai daug.
-Ačiū! Tu esi man labai geras.
Grįžome namo ir pradėjome ruoštis vakarėliui. Ištikrųjų net nežinau koks tai vakarėlis, tiesiog Rayn žūtbūt maldavo eiti su manimi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kryžkelė
AçãoPo tėvų žūties jaunos merginos gyvenimas sugriūva į šipulius. Įbrolio pagalbos ji nesulaukia, mainais gauna atsuktą nugarą-netenka namų, bet išdidumas jos neapleidžia ji nesikreipia į draugus pagalbos. Bando pradėti pilnavertį gyvenimą tik deja ji p...