Rayn užsuko į mano kamvarį, bet prieš tai jis pasibeldė. Man atrodo, kad prie jo aš nesigėdiju savo kūno , man nebaisu. Visiškai.
Rayn padėjo man apsirengti suknelę, uždėjo aukštakulnius, jis toks mielas man, toks geras man po viso šito ką aš patyriau, jis valė mano ašaras dieną naktį, važiavo ir pirko man ledų vidurį nakties, miegojo su manimi kai negalėdavau užmigti, jis buvo mano atrama, prie jo galiu nedėvėti kaukės, galiu būti savimi. Visiškai nebijau, net gi manau, kad pradėjau jausti šiltesnius jausmus Rayn. Įsisiurbiau Rayn į lupas, jis atsakė į mano bučinį ir paprašė įėjimo vidun, aš jį daviau. Jo lūpos tokios saldžios, tokios švelnios. Kai pritrūkome oro atsitraukėme vienas nuo kito. Mūsų aistrą užgesino į kambarį įėjusi Liusė. Ji paprašė:
-Melisa, ar galetum man padėti?
-Taip, žinoma, eime.-kadangi buvau jau susiruošusi nuėjome į jos kambarį.Atrodėme nuostabiai, dėvėjome vienodas sukneles.
Po kažkur pusvalandžio trukusios kelionės atvykome, išlipome ir tarsi šeima ėjome link mum pažįstamų žmonių, tiksliau aš ten nieko nepažinojau, todėl ėjome ten kur ėjo Rayn. Su kiekvienu sutiktu žmogumi jie pakalbėdavo apie verslą, asmeninį gyvenimą ir daug kitų dalykų. Užsinorėjau į tualetą, pasakiau Rayn, kur einu ir kad greitai jį susirasiu. Eilė prie moterų tualeto buvo labai ilga, o prie vyrų nieko nebuvo, nusprendžiau eiti į vyru tualeta. Juk nieko nebuvo. Užėjusi į tualetą mano kūnas sustingo, negalėjau pajudėti, akys sutiko pažįstamą iki kraujo veidą. Tai buvo Zayn.
-Labas,-nedrąsiai ištariau, nes nenorėjau pasirodyti silpna.
-Sveika, mažute!Ar ne supainiojai tualetų?
-Na prie merginų....-jis nutraukė mano sakinį ir įsisiurbė man į lupas, kai dėlė. Prisiminimai iš tos nakties sugrįžo, prisiminiau viską, staiga jis paėmė mane už šlaunų ir prispaudė prie sienos, mano kojos pasivijo jo liemenį, tai buvo tarsi sapnas, bet aš jam pasidaviau.
-Vis dėl to Rayn nėra toks geras lovoje, jeigu pasiduodi man.-jis pradėjo kandžioti mano kaklą.
-Liaukis!!!!Man skauda!!! Ir aš nemiegojau su Rayn.
-Aš jaučiu kaip tau tai patinka, tavo kūnas virpa nuo mano prisilietimų, tu esi mano ir tik mano, tu niekada nepamirši manęs, o aš tavęs.
Atsitraukėme vienas nuo kito, Zayn atrodė palūžęs, jo akyse mačiau nenumaldoną aistrą ir nusivylimą.
-Kodel taip elgiesi su manimi?-tyliai paklausiau.
-Aš labai atsiprašau, tu manėsi viskas m, prašau sugrįžk, aš labai gailiuosi.
-Zayn, tu pasinaudojai manimi, palikai ir neieškojai, negyniai manęs kai to reikejo, ar žinai kokia palūžusi buvau tą dieną???? ASILAS, IŠLEPĘS TURTINGAS PALAIDŪNAS ESI, ar žinai kas man padėjo ?
-Aš apgailestauju, jeigu sugrįši, tai nebereiks šokti, tau bus geriausios sąlygos, aš elgsiuosi...
-Ne šitoj vietoj Zayn patylėk, aš negrįšiu, man tavęs nebereikia, turiu geresnę tavo versiją, tavo brolį. Apsisukusi išėjau nieko daugiau neklausiau ką jis man sako, norejau greiciau dingti iš čia....
YOU ARE READING
Kryžkelė
ActionPo tėvų žūties jaunos merginos gyvenimas sugriūva į šipulius. Įbrolio pagalbos ji nesulaukia, mainais gauna atsuktą nugarą-netenka namų, bet išdidumas jos neapleidžia ji nesikreipia į draugus pagalbos. Bando pradėti pilnavertį gyvenimą tik deja ji p...