Vaidinimas

585 17 0
                                    

Užsidėjau paprasta juoda bodį, jis išryškino mano figūrą, truputį pasidažiau ir nusileidau į apačią kur manęs kauke su pusryčiais Rayn.
-Rayn, noriu nuvažiuoti šiandien į miestą, man reikia nusipirkti keletą dalykų, ar gali paskolinti automobilį?
-Žinai man labiau patiko kai mane vadovai bosu.
-Bose, aš tikrai neliksiu skolinga, vakare galėsime pažaisti tavo žaidimą.
-Gerai gerai tik grisk iki aštuntos valandos.
Jis pliaukštelėjo man per užpakaliuką ir nusišypsojo šelmiška šypsena. Greitai pavalgiusi išskubėjau į miesto centrą. Rayn davė savo kreditinę todėl galiu nusipirkti nsujų drabužių, naujų apatinių, nes jie visi suplėšyti per gyvulišką Rayn troškimą mylėtis. Nusipirkau visko ko reikejo, kadangi turejau laiko užsukau į Zayn striptizo klubą, norejau pamatyti kaip viskas ten toliau vyksta ir žinoma norejau išvysti Zayn. Privaziavusi klubą, išlipau ir lengvai prasmukau pro duris, drąsiai ėjau link Zayn kabineto, kuo arčiau buvau tuo keli like žingsniai atrodė sunkesni ir tolimesni, aš privalėjau su juo pasikalbėti man reikejo jo, aš negaliu jo pamiršti, jis mano pirmasis, mano tikrasis bosas, kiek ji prisimenu jis toks seksualus. Atidariau kabineto duris ir ten išvydau ne pati maloniausią vaizdą jis dulkinosi su kažkokia kekše, buvo ją pasiguldęs ant stalo, greit apsisukau ir išbėgau iš klubo, nieko negalėjau ištarti jam, jis pamiršo mane, turbut klydau galvodama kad Rayn ir Zayn gali būti geri, turejau vilčių, bet dabar aš dar labiau sieksiu savo tikslo, neleisiu jiems sugadinti mano gyvenimo. Grizau namo po aštuonių dvi minutės, prie durų stovėjo Rayn.
-Gal nestovėti ir padėsi?
-Tu vėluoji!
-Buvo kamščiai.
-Tuoj kamštis bus tavyje.
Supratau, kad jus piktas, bet vistiek man padėjo su pirkiniu krepšiais. Nuėjome į savo miegamąjį, ten nusimeciau rūbus ir artėja prie Rayn, nurengiau jo maikutę ir pradėjau jį liesti.
-Liaukis! Aš vadovauju, o ne tu.
-Supratau bose.
-Gulkis.

Atsiguliau tokioje pozoje lyg šuniuko

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Atsiguliau tokioje pozoje lyg šuniuko. Jis apvertė mane ant nugaros ir užgulė savo svoriu. Žaidė su krūtimis, vėliau nuslinko lūpomis žemiau. Nieko naujo, bet dabar aš stengiausi vaidinti, kad man visa tai patinka. Vėliau kai jo fantazija išseko jis įėjo. Mane persmilkė nežmoniškas skausmas aš iš kart pradėjau rėkti, apsikabinau jo pečius, laukiau kol viskas baigsis, jis nuleido manyje ir nulipęs nuo manęs atsigulė kitoje lovos pusėje. Aš gulėjau ir kenčiau.

Atsibudusi ryte radau raštelį:Atleisk, vakar persistengiau, grįšiu po savaites išvykau darbo reikalais

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Atsibudusi ryte radau raštelį:
Atleisk, vakar persistengiau, grįšiu po savaites išvykau darbo reikalais. Panaudojo žaisliukus jeigu bus liūdna.
-Rayn.

Kryžkelė Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon