Ending

398 19 0
                                    

Apžiūrėjęs gydytojas iškvietė kitus gydytojus ir liepė mane atidžiai apžiūrėti, padare begalę tyrimų, kai galiausiai gulėjau lovoje su lašeline, nes mano organiškas jau buvai visiškai išsekęs, pas mane atėjo psichologas. Taip. Psichologas.
-Žinau, kad galbūt nenori su manimi kalbėti, bet toks mano darbas.-pasiėmęs kėdę šalia manęs prisėdo.
-Aš suprantu.-rimtai nutaisiusi veidą klausiausi ką jis toliau pasakys.
-Jeigu tave kazkas išnaudojo, naudojo prieš tave prievartą turi mums pasakyti, mes apsaugosime tave. Galbūt yra žmogus, kuriuo pasitiki ir nori jam paskambinti?
-Taip noriu paskambinti.-jis įdavė man į rankas telefona ir mano rankos pačios pradėjo rinkti Zayn numerį, nežinau kaip aš jo numeri įsidėmėjau, bet iškart paskambinau jam.
Skambutis:
-Klausau.
-Zayn...
-Melisa..???
-Aš ligoninei Šv. Mykolo prašau atvažiuok.
-Tuoj būsiu.
Pokalbio pabaiga.
-Mano draugas atvažiuos, bet prašau nesileiskite čia Rayn Smith. Jis pavojingas, jis su manimi taip elgesė...-ašaros pradėjo riedėti skruostais, aš nebe tvarsčiai emocijų, aš nebesivakdxiau ir norejau pabėgti.
-Pasakysiu kad prie tavo palatos pastatytų apsaugą, mes visa tai išspręsime.

Po kažkur 10min Zayn jau buvo čia, jis išsigandęs įėjo į palatą:
-Aš atsiprašau, labai labai atsiprašau, ką jis tai padarė?
-Zayn...Man viskas gerai...
-Melisa, liaukis, ar tu bent matei save veidrodyje, jis tave išnaudojo tiesa?
-Tai nebesvarbu.
-Aš nežinau ką jam padarysiu, jis nebevaikščios šia žeme gyvas.
-Nereikia.
-Gerai Geai tu tik nurimk, aš būsiu su tavimi visa laiką , aš tave apsaugosiu.
Zayn ir man nurimus po rimto pokalbio į palatą atėjo gydytojas.
-Melisa?
-Taip.
-Ar nori, kad kalbėčiau prie tavo draugo ?
-Zayn išeik minutėlei gerai ?
-Žinoma.-Zayn išėjo ir paskui save uždarė duris.
-Tai gi gydytojau, kas nutiko ?
-Na tavo organizmui reikia atsistatyti, reikia gauti kuo daugiau medžiagų, tu patyrei per daug streso, smurto ir rūpesčių. Patariu tau dabar susitelkti ties savo sveikata, nes tu laukiesi.
-Kaip? Kada ?
-Na vaisiui jau 3 savaites, bet jam dabar gresia pavojus, gali būti sunku išnešioti kūdikį.

Po 2 savaičių grizau su Zayn į jo namus. Rayn kėlė dramas kr panasiai, bet man buvo nebeįdomu, na vienintelis klausimas galvoje dar buvo kieno sis vaikas, juk tuo pačiu laiku aš buvau su abiem broliais. Su Zayn jau aptarėme si klausimą ir jis supranta, kad tai nebuvo mano apsisprendimas miegoti su Rayn. Jis suvokia faktą, kad buvau nelaiminga, kad buvau nemylima ir kankinausi su jo broliu. Deja Rayn vistiek kelia dramas, nors jis ir nežino to kad aš laukiausi spėju greitai koše vėl užvirs. Nebenoriu daugiau savo gyvenime klaidingu apsisprendimų, lieku prie pirmo varianto, kuris visada buvo Zayn.

Kryžkelė Onde histórias criam vida. Descubra agora