Elke nacht dat ik wakker word elke dag dat ik leef voel ik de pijn, ik ben Annabel Hathoway ik ben 138 jaar oud maar dat valt nooit echt op ik lijk op een 16 jarig meisje, ik ben een vampier, ik heb mijn vader nooit gekend en ik ben mijn moeder 90 jaar geleden verloren, ze werd vermoord er was een bij ons in huis ingebroken door meerdere mensen, het waren vampierjagers, ze hebben een zilveren staak door haar hart heen gestoken ik was nog niet thuis maar toen ik thuis kwam zag ik haar op de grond liggen ze was dood op 225 jarige leeftijd. Voor vampieren is dat erg jong, haar laatste woorden waren "pas goed op jezelf, ze waren hier niet voor mij maar voor jou je bent bijzonder je bent..." ze kon haar zin niet meer afmaken en stierf binnen een paar seconden tijd in mijn armen. Sinds mijn moeder Elizabeth Hathoway is overleden ben ik verhuist naar Australië, ik heb daar de 90 jaar dat zij is overleden geleefd, maar nu is het tijd om opnieuw te verhuizen, ze hebben me weer gevonden ze zijn bijna mijn hele buurt langsgeweest gelukkig woonde ik in een huisje in de bossen maar ze hadden me bijna gevonden, dat betekent voor mij dat ik opnieuw moet gaan verhuizen, want ze stoppen niet zomaar met zoeken, ze hebben nog lang niet heel australië gehad en ze stoppen niet totdat ze alles hebben onderzocht. Ik ga morgen verhuizen naar New York het is een grote stad dus ik denk niet dat ze me niet snel kunnen vinden daar. Een ding moet ik wel doen om niet op te vallen, ik moet mijn naam veranderen en gewoon naar school gaan als een zogenaamd 16 jarig meisje. Als ik dat doe vinden de vampierjagers me hopelijk niet zo snel. Het enige wat mij nu al meer dan 90 jaar in mijn hoofd blijft steken is wat bedoelt mijn moeder met jij bent bijzonder, in mijn ogen ben ik net als elke andere vampier.
Het is laat in de avond ik stap mijn bed in morgen ga ik al verhuizen naar New York, dit is mijn laatste dag in dit huis, ik heb al mijn spullen al lang gepakt, dus ik kan rustig gaan liggen op mijn bed en mijn ogen sluiten.
JE LEEST
immortal
Randomimmortal gaat over een meisje waar haar moeder van is vermoord en ze haar vader nog nooit heeft gekend, ze is een vampier maar haar moeders laatste woorden beschrijven dat ze meer is dan gewoon een vampier... sorry dat het korte hoofdstukken zijn, d...