Μια συνηθισμένη μέρα όπως όλες οι μέρες μου. Ξύπνησα νωρίς το πρωί και πήγα στο μπάνιο κάνοντας τα απαραίτητα, ύστερα έβαλα καθαρά εσώρουχα και φόρεσα ένα ψηλόμεσο άσπρο παντελόνι και ένα τζιν πουκάμισο το οποίο το έδεσα απο την μέση και τα συνδίασα με της ροζ γόβες μου. Ντύνομαι έτσι λόγο της κοινωνίας που ζω αλλιώς δεν μου αρέσει να φοράω μέσα στο σπίτι γόβες και υπερβολικό μακιγιάζ! Τουλάχιστον όχι το πρωί! Τέλος πάντων!.. βάφτηκα ελαφρά με foundation, μάσκαρα και τόνισα τα χειλή μου με φούξια matte κραγιόν. Χτένισα τα μαλλιά μου και φόρεσα στα αυτιά μου ενα ζυγάρι σκουλαρίκια. Ψεκάστικα με την κωλόνια μου και κατέβηκα κάτω στην τραπεζαρία όπου ήταν όλοι.
Α- Buenos Dias mi familia! (Καλημέρα οικογένειά μου!)
Κ(arolina)- Buenos Dias mi amor! (Καλημέρα αγάπη μου!)
Απάντησε η γιαγιά μου και έκατσα στην άδεια καρέκλα δίπλα στην ξαδέρφη μου.Σέρβιρα στον εαυτό μου καφέ και ίπια μια γουλιά.
L- Αντονέλλα μου, η γιαγιά σου έχει να σου ανακοινώσει κάτι..
Μου είπε η θεία μου η Laura και γύρισα το βλέμμα μου προς την γιαγιά μου.
Α- Τι είναι γιαγιά? Ελπίζω να μην είναι κάτι κακό!
Κ- Όχι γλυκιά μου δεν είναι!
•Άφησε το πιρούνι στο πιάτο της και σταύρωσα τα χέρια της στο τραπέζι και με κοίταξε.•
Έχεις πλέον μεγαλώσει και έχεις γίνει 18 χρονών με σωστή ανατροφή, για αυτό λοιπόν αποφάσισα να παντρευτείς με ένα πολύ καλό και όμορφο αγόρι ο οποίος είναι και στην ηλικία σου. Σήμερα το βράδυ θα έρθει εδώ με την μαμά και την αδερφή του να γνωριστείτε και τα υπόλοιπα θα τα αναλάβουμε εμείς οι μεγάλοι!Μου είπε και τώρα πλέον την κοιτάζω με γουρλωμένα μάτια. Να παντρευτώ?? Σε έτσι ηλικιά?? ΟΧΙ! Εγώ είχα πολλά όνειρα στην ζωή μου και τώρα μου λένε να παντρευτώ έναν ξένο?
Α- Μα γιαγιά....
Με διέκοψε.Κ- Δεν θέλω αντηρήσεις γλυκιά μου! Έχει αποφασιστεί αυτό!
Κοίταξα την θεία και τον θείο μου οι οποιοι είχαν κατεβασμένο το κεφάλι κάτω ενώ η Belén η ξαδέρφη μου είχε βάλει το χέρι της στον ώμο μου και με κοίταξε με λυπημένο ύφος και κατάλαβα πως ούτε αυτή ήθελε κάτι τέτειο για μένα. Αλλά δεν έχω άλλη επιλογή.. δεν μπορώ να πω όχι στην γιαγιά μου..! Ποτέ δεν το έκανα.. όχι γιατί φοβάμαι αλλα γιατί την σέβομαι και την αγάπαω!
Κ- Για το καλό σου είναι αγάπη μου! Ξέρεις πως πάντα ό,τι έκανα για σένα ήταν για το καλό σου και θα συνεχίσω να το κάνω μέχρι να πεθάνω!
YOU ARE READING
Γάμος με το ζόρι!💍💙
FanfictionΈχετε νιώσει ποτέ μίσος αλλά ταυτόχρονα και αγάπη για κάποιον? Μίσος γιατί σας κατέστρεψε τα όνειρα που είχατε για το μέλλον σας και αγάπη γιατί όταν είστε μαζί του νιώθετε ασφαλείς και όμορφα.. Η Αντονέλλα Δολόρες μια 18χρονη που έχει χάσει τους γο...