Μετά την γνωριμία μεταξύ των οικογενειών μας και το δείπνο ήρθε η στιγμή που ο Erick θα μου περάσει το δαχτυλίδι στο δάχτηλο μου. Σηκώθηκε απο τον καναπέ όπως έκανα και εγώ και γονάτισε μπροστά μου βάζοντας το χέρι του στην τσέπη του παντελονιού του και έβγαλε ένα κόκκινο κουτάκι και το άνοιξε.
Δεν ήταν απαραίτητο να γίνει αυτό αφου αποφασίσανε οι οικογένειές μας να παντρευτούμε..Ε- Θέλεις να με παντρευτείς?
Έκανε την γνωστή ερώτηση και εγώ μην θέλωντας να πω "ναι" έκλεισα τα μάτια μου και του έγνεψα καταφατικά.Α- Ναι..
Έβγαλε το δαχτυλίδι απο το κουτί και μου το έβαλε στο πρώτελευταιο δάχτυλο μου και σηκώθηκε και με αγκάλιασε. Τα χειροκροτήματα όλων έκαναν εμφανή τον ήχο τους σε όλο το σαλόνι.
K- Συγχαρητήρια παιδιά μου!
Είπε η γιαγιά μου και μας αγκάλιασε και τους δύο και ακολούθησαν οι θείοι μου, η Belén, η μαμά και η αδερφή του Erick.Δεν το πιστεύω πως μόλις αρραβωνιάστικα χωρίς την θέλησει μου.. δεν είχα άλλη επιλογή όμως..! Πρέπει να το αντέξω όλο αυτό για χάρη της γιαγιάς μου..! Εξάλου επειδή το θέλει αυτή, πατρεύομαι..
............................................
Μόλις έφυγαν ο Erick και οι δικοί του πήγα επάνω στο δωμάτιό μου και άλλαξα τα ρούχα μου φορώντας τις πιτζάμες μου. Πήγα στο μπάνιο και έβγαλα το make-up μου.
Σε 2 εβδομάδες πατρεύομαι και αυριο θα είναι μεγάλη μέρα για μένα διότι θα πάω με την θεία μου και την Belén να κοιτάξουμε νυφικό..Θέε μου δώσε μου δύναμη..!
Με αυτες τις σκέψεις έκλεισα το φώς και μπήκα κάτω απο τα σκεπάσματα και έκλεισα τα μάτια μου.
Την επόμενη ημέρα ξύπνησα νωρίς όπως συνίθησα πάντα και πήγα στο μπάνιο του δωματίου μου και έπληνα το πρόσωπο και τα δόντια μου. Μετά πήγα στην ντουλάπα μου και άρχισα να ψάχνω τι θα φορέσω. Κατέλιξα σε μια μπεζ φούστα και κορμάκι μαύρη μακρομάνικη μπλούζα, συνδιάζοντας τα με τα μαύρα τακούνια μου. Στόλισα το χέρι μου με μερικά βραχιόλια και έβγαλα το τσαντάκι με τα βαφτικά μου και βάφηκα μόνο με μάσκαρα και φτιάχνωντας λίγο τα φρύδια μου. Τέλος τόνισα τα χείλη μου με απαλό ροζ κραγιόν. Χτένισα τα μαλλιά μου και τα άφησα ελεύθερα κάτω, έβαλα τα απαραίτητα στην μαυρη τσάντα μου και αφού ψεκάστικα με τν κωλόνια μου κατέβηκα κάτω.
Κ- Buenos Dias mi amor!
Μου είπε η γιαγιά μου μόλις με είδε.Α- Βuenos Dias abuela! (Καλημέρα γιαγιά!)
Της απάντησα και την φίλησα στο μάγουλο.
YOU ARE READING
Γάμος με το ζόρι!💍💙
FanfictionΈχετε νιώσει ποτέ μίσος αλλά ταυτόχρονα και αγάπη για κάποιον? Μίσος γιατί σας κατέστρεψε τα όνειρα που είχατε για το μέλλον σας και αγάπη γιατί όταν είστε μαζί του νιώθετε ασφαλείς και όμορφα.. Η Αντονέλλα Δολόρες μια 18χρονη που έχει χάσει τους γο...