Chapter 11

433 22 0
                                    

Την επόμενη μέρα ο ήλιος κάνει την εμφάνιση στον ουρανό όπως και στα κλειστά μάτια μου με αποτέλεσμα να τα ανοιξω σιγά-σιγά. Είμαι στην αγκαλιά του άνθρωπου που με κάνει χαρούμενη κάθε μερά και σε μέσα σε αυτήν νιώθω την μεγαλήτερη ασφάλεια.

Του έδωσα ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο και χαμογέλασα στον εαυτό μου. Πήγα να σηκωθώ αλλά ενα χέρι με σταμάτησε.

Ε- Για που το έβαλες?
Ρώτησε με την πρωινή φωνούλα του.

Α- Ξημέρωσε αγάπη μου, πρέπει να ετοιμαστώ.

Ε- Εε και?

Α- Έλα ρε Erick!
Είπα και βγήκα απο την αγκαλιά του.

Άνοιξα την ντουλάπα και έβγαλα μια κοντή μπλε σκούρο φούστα και μια αμάνικη κοντή άσπρη μπλούζα. Έβγαλα τις πιτζάμες μου και κοίταξα τον Erick ο οποίος εξερευνούσε κάθε μέρος του σώματος μου.

Α- Τιι?
Ρώτησα χαμογελώντας.

Ε- Μην μου το κάνεις αυτό πρωι πρωί!
Είπε χωρίς να φύγει τα μάτια του απο το σώμα μου και εγώ γέλασα. Φόρεσα καθαρά άσπρα εσώρουχα και στη συνέχεια τα ρούχα που διάλεξα συνδιάζοντας τα με τα άσπρα converse μου.

Α- Δεν θα ετοιμαστείς?

Ε- Έτσι όπως με έκανες τώρα?
Ρώτησε και τον κοίταξα με ένα ειρωνικό χάμογελο.

Σηκώθηκε απο το κρεβάτι και πήγε να πάει στο μπάνιο αλλά τον σταμάτησα.

Α- Έλα 'δω! Erick κοίτα, τώρα που είμαστε καλά μεταξύ μας δεν έχω λόγο να ντέπωμαι τίποτα απο σένα, ποτέ δεν είχα αλλά το έκανα απο ευγένια. Πότε δεν ντεπόμουν για το σώμα μου!

Ε- Και ούτε χρειάζετε να το κάνεις μωρό μου! Έχεις υπέροχο σώμα!
Είπε και ένωσε τα χείλη μας.

Ε- Πάω να κάνω μπάνιο.
Είπε μόλις σταμάτησε το φιλί μας και του έγνεψα καταφατικά.

Πήγα στον κομοδίνο μου και έβγαλα το τσαντάκι με τα βαφτικά μου και άρχισα να βάφομαι. Όχι πολύ έντονα, έβαλα μάσκαρα, eyeliner, μολίβι ματιών και τόνισα τα χείλη μου με μπεζ matte κραγιόν. Έφτιαξα λίγο τα μαλλιά μου και μόλις τελείωσα κοιτάχτηκα στον καθρεφτη ενώ αμέσως μετά βγήκε ο Erick απο το μπάνιο μόνο με το μποξεράκι και έβγαλε απο την ντουλάπα ένα άσπρο παντελόνι και ένα ροζ φούτερ. Έφτιαξε τα μαλλιά του και φόρεσε τα άσπρα παπούτσια του. Με πλησίασε και με φίλισε στο στόμα. Του χαμογέλασα και βγήκαμε απο το δωμάτιο, κατεβήκαμε κάτω στην κουζίνα όπου ήταν μόνο η Bel.

Γάμος με το ζόρι!💍💙Where stories live. Discover now