Chapter 5

503 22 0
                                    

-Erick-
Έχει ξημερώσει πια και οι φωτινές ακτίνες του ήλιου δίνουν φως στα κλειστά μάτια μου. Προσπάθησα να τα ανοίξω σιγά σιγά εφόσον τα έτριψα με το χέρι μου. Ένα βάρος νιώθω στο στήθος μου όπως και πάνω στο χέρι μου, γύρισα προς την αντίθετη πλευρά το κεφάλι μου και είδα πως η Άντο κοιμάται στην αγκαλιά μου. Θεε μου ακόμη και όταν κοιμάται είναι όμορφη..! Σύνελθε Erick!! Προσπάθησα να σηκωθώ απο το κρεβάτι χωρίς να την ξυπνήσω και πριν μπω στο μπάνιο την σκέπασα με την κουβέρτα. Μπήκα στο μπάνιο και κλείδωσα την πόρτα. Έβγαλα ό,τι ρούχο φορούσα και μπήκα στην μπανιέρα για να κάνω ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο. Χθές όλα ήταν τόσο όμορφα στον γάμο αλλά στο τέλος κουράστικα πολύ, και απο ότι κατάλαβα κουράστικα και η Αντονέλλα.

Αφού έκανα τα απαραίτητα, βγήκα απο την μπανιέρα και τύλιξα την λευκή πετσέτα γύρω απο την μέση μου έτσι ώστε να κρύψω τα βασικά. Έφτιαξα λίγο το βρεγμμένο μαλλί μου και ξεκλείδωσα την πόρτα. Πήρα απο το συρτάρι ένα εσώρουχο και στην συνέχια έβγαλα απο την ντουλάπα "μου" ένα μαύρο παντελόνι και μια μαύρη μακρομάνικη φανέλα μέχρι τον λαιμό και πήγα πίσω στο μπάνιο. Έβγαλα την πετσέτα και άρχισα να ντύνομαι με τα ρούχα που διάλεξα. Μόλις ντύθηκα βγήκα ξανά απο το μπάνιο κλείνοντας την πόρτα και πλησίασα την Αντονέλλα. Έκατσα στην άκρη του κρεβατιού και χαΐδεψα απαλά τα πανέμορφα μαλλιά της χαμογελώντας.

Ε- Y sabes lo hermosa que eres.. (Και να 'ξερες πόσο όμορφη είσαι..)
Ψυθύρισα και ξαφνικά κουνήθηκε λίγο και άνοιξε σιγά σιγά τα μάτια της.

Ε- Buenos Dias..!
Της είπα και χαμογέλασα

Α- Buenos Dias!
Μου απάντησε και σηκώθηκε απο το κρεβάτι.

Α- ¿que hora es? (Τι ώρα είναι;)

E- Casi 10. (Σχεδόν 10.)

A- Dios mío! (Ωω θεέ μου!)
Είπε και γούρλωσε τα μάτια της.

Ε- ¿qué pasó? (Τι έγινε;)

Α- Nunca me he despertado esta hora..! (Ποτέ δεν έχω ξυπνήσει τέτοια ώρα..!)

Ε- Siempre hay una primera vez. (Πάντα υπάρχει πρώτη φορά.)
Της απάντησα χαμογελώντας και αυτή αναστέναξε και έβγαλε κάτι ρούχα απο την ντουλάπα για να αλλάξει.

Ε- Θες να σε περιμένω να κατεβούμε μαζί κάτω;

Α- Οκαυ..
Μου απάντησε και μπήκε στο μπάνιο.
Φόρεσα τα μαυρα παπούτσια μου και το μπεζ μπουφαν μου και περίμενα την Αντονέλλα να ετοιμαστεί.

-Αντονέλλα-
Κλείδωσα την πόρτα του μπάνιου και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Το μακιγιάζ και το χτένισμά μου δεν έχουν χαλάσει καθόλου απο χθές οπότε δεν χρειάζεται να τα βγάλω. Φόρεσα τα ρούχα που είχα διαλέξει πριν και βγήκα απο το μπάνιο, έβγαλα απο τον κομμωδίνο μου το κουτί με τα κοσμήματά μου και φόρεσα ένα ζευγάρι μπεζ σκουλαρίκια και το μπεζ ρολόι μου. Πρόσθεσα στο μακιγιάζ μου καφέ matte κραγιόν και τέλος φόρασα τις μπζ γόβες μου.

Γάμος με το ζόρι!💍💙Where stories live. Discover now