Chapter 9

420 21 0
                                    

E- Αντονέλλα?..
Άκουσα κάποιον να με φωνάζει στον ύπνο μου και να με σκουντάει αλλά δεν έδωσα σημασία και γύρισα πλεύρο.

Ε- Αντονέλλα!
Άκουσα πάλι την ίδια φωνή και άνοιξα αργά και βασανιστικά τα μάτια μου τριβοντάς τα λίγο και γύρισα απο εκεί που ακουγόταν η φωνή.

Ε- Σήκω Αντονέλλα, θα αργήσουμε..

Ώχ!! Η κυδεία της γιαγιάς μου είναι σήμερα!
Θεέ μου πως μπόρεσα να ξεχάσω κάτι τέτοιο??

Σηκώθηκα με γρήγορα βήματα απο το κρεβάτι και πήγα στην ντουλάπα. Έβγαλα μια μαύρη φούστα και μια μαύρη αμάνικη κοντή μπλούζα και πήγα στο μπάνιο. Φόρεσα τα ρούχα μου και μάζεψα τα μαλλιά μου σε ένα κότσο, βγήκα απο το μπάνιο και φόρεσα τα μαυρα vans μου. Δεν βαφτηκα καθόλου παρα μόνο ελάχιστη μάσκαρα. Πήρα την μαυρη τσάντα μου και αφού έβαλα μέσα τα απαραίτητα κατέβηκαμε κάτω.

Κανένας δεν ήταν κάτω, λογικά θα έχουν φύγει. Έβγαλα απο την τσάντα μου τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και τα έδωσα στον Erick.

Α- Οι θείοι μου λόγικα έχουν φύγει. Θα πάμε με το αυτοκίνητο μου..
Του είπα και μου έγνεψε καταφατικά. Άνοιξε την πόρτα και με άφησε να βγώ πρώτη εγώ απο το σπίτι.
Ξεκλείδωσε το αυτοκίνητο και μπήκαμε μέσα και ξεκινήσαμε για τον προορισμό μας.

.............................................

Μόλις τελείωσε η τελετή, ήρθαν όλοι και μας είπαν τα συλυπιτίριά τους.. σήμερα ήταν η τελευταία φορά που είπα ένα μεγάλο αντίο στην γιαγιά μου..
Θα μου λείψει πραγματικά πάρα πολύ! Έγω και η Bel μάθαμε πολλά πράγματα απο την γιαγιά μου και δεν θα την ξεχάσω ποτέ!
Σκούπισα τα δάκρυα που κύλισαν στο μάγουλο μου και πήρα μια μεγάλη ανάσα.

Αφού θάψαμε την γιαγιά μου, είμαστε τώρα όλοι στο σπίτι και καθόμαστε στον μεγάλο καναπέ. Γυναίκες πολλές κλαίνε όπως και η θεία μου και η Bel. Συκώθηκα απο τον καναπέ και ανέβηκα τις σκάλες μέχρι το δωμάτιο της γιαγιάς μου. Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και με αργά βήματα ξάπλωσα στο κρεβάτι της και πήρα αγκαλιά το μαξιλάρι της το οποίο μύριζε αυτή. Μύρισα το μαξιλάρι της και μπρούσα να νιώσω την μυρωδιά της μέσα μου. Τότε δάκρυα βγήκαν απο τα μάτια μου και δεν τα εμπόδισα.. τα άφησα ελευθερα να κυλίσουν.

Μετά απο λίγο άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα η Bel. Ξάπλωσε και αυτή στο κρεβάτι και με κοίταξε χωρίς να πει κάτι.

Β- Πως θα το ξεπεράσουμε αυτό?
Με ρώτησε και σήκωσα τους ώμους μου πάνω ως ένδιξει δεν ξέρω.

Γάμος με το ζόρι!💍💙Where stories live. Discover now