A- ΤΙ ΕΚΑΝΕ?? ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ!! Μην κλαίς εσύ ζωή μου δεν αξίζει! Αν σε αγαπούσε πραγματικά δεν θα σε απατούσε!
Της είπα και την πήρα αγκαλιά.S- Φίλησε άλλη, Άντο.. φίλησε άλλη.. πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό? Και μου ορκιζόταν κάθε μέρα, κάθε λεπτό, ακόμη και κάθε δευτερόλεπτο πως με αγαπάει..
Α- Βρε καρδιά μου μήπως το παρεξήγησες? Μήπως αυτός δεν την φίλησε αλλά αυτή?
Ε- Έχει δίκαιο η Άντο! Για περιγραψε μου την λίγο.
S- Ψηλή, μελαχρινή, τίποτε άλλο δεν είδα..
Ε- Ηδού η εξήγηση! Αυτή είναι η πρώιν του Chris και τώρα τελευταία πολύ του κολλάει αλλά αυτός προσπαθεί όσο περισσότερο να είναι μακρυά της!
Α- Είδες! Αυτή έκανε ό,τι έκανε! Δεν φταίει ο Chris!
S- Ναι αλλά και αυτός την φίλησε..
Ε- Όχι επειδή το ήθελε!
S- Δεν έχει σημασία! Αν φίλαγε ο Erick την πρώιν του τι θα έκανες?
Με ρώτησε και κοίταξα τον Erick ο οποίος με κοιτούσε και αυτός.Α- Δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα εκείνη τη στιγμή..
Είπα την αλήθεια.S- Να σου πω εγώ τι θα έκανες! Θα τον χασκούκιζες και θα ερχόσουν σπίτι κλαίγοντας και θα τον χώριζες! Αυτό θα έκανες Άντο, και μην το αρνηθείς!
Α- Καλά, εντάξει! Δεν ξέρω ίσως και ναι! Αυτό θα έκανα..
S- Είδες?
............................................
Μηλούσαμε με την Silvia μέχρι να της φύγει λίγο ο θυμός και τελικά έφυγε μόνη της απο το σπίτι αλλά κανονίσαμε να βρεθούμε στο νέο μας σπίτι αυριο έτσι ώστε να μας βοηθήσει με την μετακόμιση όπως και τα υπόλοιπα παιδιά και ελπίζω να λυθεί σύντομα η παρεξήγηση μεταξύ τους γιατί δεν θέλω να βλέπω την καλύτερη μου φίλη να κλαίει!
Μόλις έφυγε η Silvia ανεβήκαμε επάνω στο δωμάτιό μας με τον Erick και αρχίσαμε να βάζουμε όλα τα πράγματά μας στις βαλίτσες.
Ε- Άντο..
Α- Μμμ
Ε- Αλήθεια θα με χώριζες αν έκανα ποτέ μια τέτοια βλακία? Την οποία δεν θα κάνω!
Α- Δεν ξέρω.. είναι διαφορετικό να λέω τώρα τι θα έκανα και διαφορετικό τι θα ένιωθα εκείνη την στιγμή και πως θα αντιδρούσα.. αλλά σε παρακαλώ μην μου το κάνεις ποτέ αυτό!
Ε- Ποτέ μωρό μου! Ποτέ!
Είπε και με αγκάλιασε.Ε- Λοιπόν? Τα βάλαμε όλα?
YOU ARE READING
Γάμος με το ζόρι!💍💙
FanfictionΈχετε νιώσει ποτέ μίσος αλλά ταυτόχρονα και αγάπη για κάποιον? Μίσος γιατί σας κατέστρεψε τα όνειρα που είχατε για το μέλλον σας και αγάπη γιατί όταν είστε μαζί του νιώθετε ασφαλείς και όμορφα.. Η Αντονέλλα Δολόρες μια 18χρονη που έχει χάσει τους γο...