-Erick-
Το φώς του ήλιου με έκανε να ανοίξω τα μάτια μου βασανιστικά. Η Αντονέλλα ήταν στην αγκαλιά μου και κοιμόταν σαν άγγελος. Χαμόγελασα και χαΐδεψα τα μαλλιά της. Την σκέπασα καλά και την φίλησα στο μέτωπο, σηκώστικα σιγά απο το κρεβάτι για να μην ξυπνήσει και φόρεσα ένα παντελόνι. Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα και έβγαλα ένα φυσικό χημό πορτοκάλι απο το ψυγείο και το γέμωσα σε ένα ποτίρι. Έβαλα πίσω στο ψυγείο τον χημό και έφτιαξα ένα τόστ με τυρί και γαλοπούλα. Πήρα τον δίσκο απο το ράφι και έβαλα πάνω του το ποτίρι με τον χημό και το πιάτο με το τόστ. Έβγαλα μια σοκολάτα LACTA απο το ράφι και το έβαλα και αυτό στον δίσκο. Καθάρισα ό,τι λέρωσα στην κουζίνα και πήρα τον δίσκο με το πρωινό και ανέβηκα επάνω στο δωμάτιο μας. Έκατσα δίπλα στην Άντο και άφησα τον δίσκο πάνω στα πόδια μου.
Ε- Άντο.. μωρό μου ξυπνά.
Την σκούντηξα απαλά και άνοιξε τα πανέμορφα ματάκια της και με κοίταξε χαμογελώντας.Α- Καλημέρα!
Είπε και έτριψε τα μάτια της.Ε- Καλημέρα ζωή μου! Κοίτα τι σου έφτιαξα.
Έβαλα τον δίσκο στα πόδια της.A- Για τον εαυτό σου δεν έφτιαξες;
Ε- Όχι μωρό μου δεν πεινάω.
Την κοιτούσα καθώς έτρωγε και σκεφτόμουν πόσο τυχερός είμαι που την έχω! Που είναι δικιά ΜΟΥ!
Μόλις τελείωσε άφησε τον δίσκο στην άκρια του κρεβατιού και με αγκάλιασε.
Α- Ήταν τόσο ωραία χθές!
Μου ψυθύρισε στο αυτί και ανατρίχιασα.Ε- Σ'αγαπώ!
Α- Εγώ πιο πολύ!
Ε- Αλήθεια;
Α- Αχάμ!
Ε- Μμμ..
Την έφερε πιο κοντά μου και άρχισα να την φιλάω στον λαιμό. Κατέβενα όλο και πιο κάτω αλλά μας διέκοψε ο ήχος του κινητού.
Ε- Όχι ρε πούστη μου! Ποιός είναι πρωί-πρωί??
Α- Η Bel είναι..
Είπε καθώς πήρε το κινητό της για να δει ποιός είναι. Και το σήκωσε.Α- Στον ύπνο σου μας είδες?.... γιατί καλέ τι έγινε?....καλά.... όχι μην ανησυχείς, τα λέμε!
Ε- Τι έγινε καλέ?
Α- Δεν ξέρω είπε σε 1 ώρα να είμαστε στη γνωστή καφετέρια έχει να μας ανακοινώσει κάτι.
Ε- Αα μάλιστα.
..........................................
-Αντονέλλα-
YOU ARE READING
Γάμος με το ζόρι!💍💙
FanfictionΈχετε νιώσει ποτέ μίσος αλλά ταυτόχρονα και αγάπη για κάποιον? Μίσος γιατί σας κατέστρεψε τα όνειρα που είχατε για το μέλλον σας και αγάπη γιατί όταν είστε μαζί του νιώθετε ασφαλείς και όμορφα.. Η Αντονέλλα Δολόρες μια 18χρονη που έχει χάσει τους γο...