~Μια εβδομάδα μετά~
Σήμερα είναι η μεγάλη και ίσως η χειρότερη μέρα της ζωής μου! Θα μου πείτε το να παντρευτεί κάποιος είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής του και όχι η χειρότερη.! Συμφωνώ! Αλλά είναι μόνο όταν το θέλει πραγματικά κάποιος και παντρεύεται απο αγάπη, όχι επειδή το θέλει η οικογένειά του..
Θα το αντέξω και αυτό.. που θα πάει..! Θα τον συνιθήσω κάθε μέρα στο ίδιο σπίτι..
Τέλος πάντων..!
Μαζευτήκαμε όλες οι γυναίκες στο σπίτι μας και όλοι οι άντρες πήγαν στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούν.
Αυτή τη στιγμή η μια μακιγιέρ και κομμώτρια με ετοιμάζει εμένα και η άλλη την Silvia η οποία είναι και η κουμπάρα. Δεν θέλω πολύ έντονο μακιγιάζ ούτε χτένισμα! Θέλω κάτι φυσιολογικό για μια νύφη. Έτσι μετά απο 2.30 ώρες που τελειώσαμε όλες εκτός την θεία, την γιαγιά μου και την μαμά του Έρικ εγώ μαζί με τα κορίτσια πήγαμε επάνω στο δωμάτιο μου να ντυθώ πρώτα εγώ και μετά οι άλλες. Με βοήθησαν να φορέσω το τεράστιο νυφικό μου προσέχοντας να μην χαλάσει το χτένισμα μου και αμέσως μετά μου έβαλα η Silvia την κορώνα. Φόρεσα το αριστερό τακούνι μου και στο δεξί έγραψα με μολίβι το όνομα της Silvia και της Belén και μετά το φόρεσα και εκείνο. Συκώθηκα απο το κρεβάτι και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου και το σκούπισα αμέσως.Β- Tu eres hermosa, mi alma! (Είσαι πανέμορφη ψυχή μου!)
Είπε και με αγκάλιασε.
Ακόμη ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλό μου και το έδιωξα αμέσως!Α- Prepárate y tú! Llegaremos tarde! Sólo tenemos media hora..(Ετοιμαστείτε και εσείς! Θα αργήσουμε! Έχουμε μόνο μισή ώρα..)
S- ¡pensé que no querías casarte!..(Νόμιζα πως δεν ήθελες να πατρευτείς!..)
Μου απάντησε και γέλασε μαζί με την Bel.A- ¡Es ahora o nunca! (Ή τώρα ή ποτέ!)
Β- Ohh! Okay!..
Είπε και έβγαλε η κάθε μια το δικό της φόρεμα απο την κρεμάστρα και το φόρεσαν, όπως και τα τακούνια τους. Έφτιαξαν λίγο το κραγιόν τους και μόλις ήταν έτοιμες με βοήθησαν να κατέβω κάτω κρατώντας απο πίσω το νυφικό μου και εγώ απο μπροστά.Μόλις κατεβήκαμε κάτω η γιαγιά μου ήρθε κοντά μου και με έσφιξε στην αγκαλιά της.
Κ- Eres tan hermosa, cariño! (Είσαι τόσο όμορφη, γλυκιά μου!)
Α- Gracias abuela! Y tú eres el mismo! (Ευχαριστώ γιαγιά! Και εσύ το ίδιο!)
L- Tu tío está fuera, cariño. Y te está esperando! (Ο θείος σου είναι έξω γλυκιά μου, και σε περιμένει!)
Με ενημέρωσε και της έγνεψα χαμογελώντας.
Άνοιξα την πόρτα και βγήκαμε όλοι απο το σπίτι. Πλησίασα τον θείο μου και τον πήρα αγκαλιά.
YOU ARE READING
Γάμος με το ζόρι!💍💙
FanfictionΈχετε νιώσει ποτέ μίσος αλλά ταυτόχρονα και αγάπη για κάποιον? Μίσος γιατί σας κατέστρεψε τα όνειρα που είχατε για το μέλλον σας και αγάπη γιατί όταν είστε μαζί του νιώθετε ασφαλείς και όμορφα.. Η Αντονέλλα Δολόρες μια 18χρονη που έχει χάσει τους γο...