Chapter 7

453 16 0
                                    

Η πρωινές ακτίνες του ήλιου μου υπενθιμήζουν πως πρέπει να σηκωθώ απο το κρεβάτι. Άνοιξα σιγα σιγά τα μάτια μου και είδα πως όλο το βράδυ κοιμήθηκα αγκαλιά με τον Erick. Δεν ήταν και άσχημα αλλά...
Τέλος πάντων.. προσπάθησα να ξεφύγω απο το κράτημά του χωρίς να τον ξυπνήσω και τον σκέπασα με την κουβέρτα. Είναι τόσο γλυκός όταν κοιμάται..!

Άνοιξα την ντουλάπα και πήρα ένα μαύρο ψηλόμεσο παντελόνι και μια άσπρη κοντή μπλούζα και πήγα στο μπάνιο. Κλείδωσα την πόρτα και έπλινα το πρόσωπο και τα δόντια μου και μετά ντύθηκα.

Βγήκα απο το μπάνιο και έβγαλα απο τον κομοδίνο μου το κουτί με τα βαφτικά μου. Άρχισα να βάφομαι μόνο με foundation, μάσκαρα και τόνισα τα χείλη μου με απαλό ροζ matte κραγιόν. Χάλασα το χτένισμα απο τον γάμο αλλά προσεκτικά και άφησα τα πλέον μπούκλες μαλλιά μου ελευθερα κάτω.
Φόρεσα τις μαύρες μπότες τακούνι μου και την γκρίζα ζακέτα μου. Πήρα την μαύρη τσάντα πλάτης μου και έβαλα μέσα τα απαραίτητα.

Ε- Buenos Dias! Γιατι δεν με ξύπηνησες;

Α- Δεν ήθελα.. κοιμόσουν τόσο γλυκά..
Μου χαμογέλασε και σηκώθηκε απο το κρεβάτι.

Ε- Πάω να ετοιμαστώ γρήγορα και να κατεβούμε μαζί κάτω εντάξει?
Μου είπε και του έγνεψα καταφατικά. Άνοιξε την ντουλάπα και πήρε μερικά ρούχα και μπήκε στο μπάνιο. Μετά απο 10 λεπτά βγήκε έτοιμος και αφού φόρεσε τα παπούτσια του κατεβήκαμε κάτω.

Μόλις κατεβήκαμε την τελευταία σκάλα ένωσε τα δάχτυλα μας και εγώ τον κοίταξα με απορρημένο ύφος ενώ αυτός μου έγνεψε καταφατικά και πήγαμε στην τραπεζαρία.
Κάτσαμε στις θέσεις μας και τους καλημερίσαμε όλους.
Δεν είχα όρεξη να φάω παρα μόνο ήπια λίγο απο τον καφέ μου.

...................................

Είμαστε στο νοσοκομείο εδώ και 1 ώρα και αυτή την στιγμή ετοιμάζουν την γιαγιά μου για το χειρουργίο.
Άνοιξε η πόρτα του δωματίου της και βγήκαν οι νοσοκόμες και η γιαγιά μου στο κρεβάτι. Την πλησίασα και την κράτησα απο το χέρι.

Α- Γιαγιά...
Με διέκοψε και χαΐδεψε το μάγουλό μου.

Κ- Μην κλαίς καρδιά μου σε παρακαλώ..! Θέλω να μου υποσχεθείς πως αν δεν βγώ ζωντανή απο το χειρουργίο δεν θα κλάψεις πολύ και πάντα να είσαι μαζί με τον Erick! Να μην χωρίσεται ποτέ! Είναι καλό παιδί Αντονέλλα! Αν δεν ήταν δενσε πάντρευα μαζί του.. μπορεί τώρα να μην τον αγαπάς αλλά με τον καιρό να αρχίσεις να τον αγαπάς.. εντάξει ζωή μου? Μου το υπόσχεσε?

Γάμος με το ζόρι!💍💙Where stories live. Discover now