BÖLÜM-3 GÖRDÜĞÜM EN TATLI PALYAÇO

182 78 54
                                    

Sanırım o manyağın yanından ayrılalı yarım saat olmuştu.Gerçekten tam bir manyaktı nasılda konuştuğum için dudaklarımdan öpmüştü ne olacak psikopatın tekiydi işte.Ama doğruyu söylemek gerekirse beni öpmesi çok hoşuma gitmişti çünkü o bal dudaklarıyla beni çok kibar bir şekilde öpmüştü ve beni öpen ilk erkek olarak benim tarihime geçmişti.İstemsizce sürekli elimi dudaklarımda gezdirip bir yandan ''nasıl böyle bir şey yapar''diye ona küfür ederken diğer yandan da ''Her ne kadar susmam için öptüyse bile çok güzel öptü ''diye sırıtıyorum.

Ben hayla elimi dudaklarımda gezdirirken odamın kapısı çaldı ''Küçük Tavşan bir bana bakar mısın?Sana diyeceğim bir şey var''dedi fazla yumuşak bir sesle bir an bu ses gerçekten az önceki manyamı aitti diye içimden geçirirken''Hey sana diyorum,kapıyı açacak mısın yoksa benim kırma mı mı istersin''diye bağıdı az önceki kibarlığından esir kalmamıştı ne bekliyordum ki öküz hep öküzdür hiçbir zaman değişmez ki deyip kalkıp kapıyı açtım''Ne oldu ne istiyorsun benden''dedim sanki onu gördüğüme hiç memnun değilmiş gibi''Bende senin bu nur cemalini görmeye hiç meraklı değilim.Sadece bana buradan çıkman için yardım etmeni istiyorum''dedi bıkkın bıkkın''Kapı orda tek başına çıkabilirsin herhalde''dedim gözlerimi devirip.Kafasını yavaşça sağa sola çevirdi''Gerçekten çok zekisin''diyip beni alkışladı sonra yüzüne kibirli bakış ekleyip''Sanki ben kapıdan çıkmayı bilmiyor muyum ileri zekalı''dedi .

Bu çocuk gerçekten uyuzdu ya.Hem kendini fazla beğenmiş hem de kendini fazla zeki zannediyordu.''Peki''Deyip derin bira nefes aldım ''Neden sana yardım edecekmişim ileri zekalı şahıs ''dedim şahıs kelimesini bastıra bastıra .Yüzüne çapkın bir sırıtış ekleyip ''Eyer benimle daha fazla baş başa kalmak istemiyorsan '' diyip beni baştan aşağı süzdü'' ve seni öpmemi istemiyorsan bana çıkmam için yardım etmelisin''dedi dudağının bir tarafını kıvırarak.Gerçekten bu çocuk tam bir sapıktı hem de orijinalinden.Derin bir nefes alıp''Nasıl yardım edebilirim'' sanki bir zafer kazanmış gibi sırıttı''Dedim ya beni buradan çıkartacaksın''ellerimi havaya kaldırıp''maalesef sayın hazretleri sizi buradan çıkarmak için özel güçlerim yok onun için özür dilerim'' dedim yumuşak ama sahte bir sesle,kocaman bir kahkaha atıp''O zaman özel güçlerin olması için dua et çünkü beni sen buradan çıkartacaksın''dedi kollarını göğsünde birleştirerek.Bende sahteden bir kahkaha atıp''Gerçekten şuan özel güçlerimin olmasını o kadar isterdim ki,özel güçlerimle önce seni güzel bir tartaklamak sonra da bu dünyadan yok etmek isterdim''dedim güçlü görünmeye çalışarak.Kollarını birleştirmiş olduğu göğsünden ayırarak ''Yine çok konuşmaya başladın''dedi tek kaşını kaldırıp.Tamam bu öküzle daha fazla muhatap olmak istemiyordum.

Şimdi bu aptal kesinlikle birilerinden kaçıyor bunun için onu buradan çıkarmam için kılık değiştirmesi gerekiyor ama nasıl.Ben bu manyağı buradan çıkarmak için düşünürken oda beni pas geçip pencereden dışarı baktı sonra iğrenç bir küfür savurup kızgınlıkla yanıma geldi''Hadi bayan profesör beni nasıl buradan çıkartacaksın''dedi kibirli kibirli''Kusura bakmayın bay çok bilmiş,her gün bir yerden kaçmak için kaçış planları yapmıyorum onun için izin ver de bir düşüneyim''diyip tekrar düşünmeye başladım.

Hayla kara kara düşünürken''Buldum''dedim heyecanla.Oda hemen oturmuş olduğu yatağımdan kalkıp''Ne buldun ''dedi tek kaşını kaldırıp.Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirip''Senden nasıl kurtulacağımı buldum,yani sayın psikopat seni bu evden nasıl çıkartacağımı buldum''dedim kibirle dudağımın bir tarafını kıvırarak.Oda küçük bir kahkaha atıp''Sayın psikopat''dedi ona demiş olduğum şeyi tekrarlayarak.''Ya şimdi o lafa takılma,seni buradan nasıl çıkartacağımı buldum diyorum sana''dedim oldukça sevimli bir şekilde.Kollarını göğsünde birleştirip ''Evet seni dinliyorum,pis ge-ve-ze''dedi.Öf şimdi hiç bu manyakla laf dalaşına girmek istemiyordum tek isteğim biran önce evimden defolup gitmesi.''Şimdi anlaşılan sen birilerinde kaçıyorsun''dememle''Kutluyorum seni bayan bilmiş nasıl da birilerinden kaçtığımı anladın''dedi sırıtarak''Laf sokmayı bırakıp beni dinleyeceksen seni buradan nasıl çıkartacağımı anlatacağım ha diyorsan ben sana laf sokamadan duramam diye git kendin nasıl çıkacağını bul ''dedim sinirle bunu dememle katıla katıla gülmeye başladı bende neden güldüğünü anlamayıp sadece saf saf suratına baktım''Açıkta bir şey mi gördün,ne gülüyorsun?''dedim sinirle suratına bakıp''Seni gerçekten çok sevdim bayan çok bilmiş,bu kadar cesaretli olman çok fazla hoşuma gitti''dedi gülerek''ciddileşecek misin?''dedim.Hemen kendini toplayıp''Tamam dinliyorum''dedi ciddileşerek ''Buradan çıkman için kılık değiştirmen lazım,onun için farklı bir kıyafet giyip buradan çıkacaksın''dedim.Kollarını birleştirmiş olduğu göğsünden ayırarak ''Nasıl bir kıyafet ''dedi tek kaşını kaldırarak.Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirip''Mesela,bir palyaço kıyafeti gibi''dedim halimden gayet memnun bir şekilde.Tekrar gülmeye başladı''Ben bir palyaço kıyafeti giyeceğim,gerçekten komiksin bayan çok bilmiş '' ''Yoo çok ciddiyim sen bana demedin mi beni buradan çıkart diye işte seni çıkartıyorum''dedim sinsi sinsi gülüp.Yüzündeki gülümseme kaybolup yerini koca bir ciddiyet aldı''Şimdi sen bana palyaço olma mı mı söylüyorsun''deyip elini kafasına koydu''Kesinlikle olmaz asla bir palyaço falan olmam''dedi.Bende''Eğer daha iyi bir fikrin varsa onu uygula,benden en fazla böyle bir fikir çıkar''dedim ellerimi havaya kaldırıp.

GECEDEKİ AYDINLIK = Fecr-i kazipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin