τнrєє

904 71 40
                                    

Zazvonil zvonek který oznamoval konec poslední hodiny, tím pádem i konec školy.

Se Stanem jsme vyšli ze školy a tentokrát se hádali o tom kdo líp jezdí na kole. Ovšem že já jezdím líp, ještě aby někdo jako Stanley uměl něco líp jak já.

Přiběhl k nám Eddie. Znám se s ním už několik let, tak proč se v jeho přítomnosti cítím tak divně?
„Čau Eddie." pozdravil Stanley.
„Ahoj." řekl Eddie na zpět a usmál se. Pak se podíval na mě.

„Půjdeme první k vám aby sis zabalil věci?" zeptal se Eddie, úplně jsem věděl že až odejde Stan nezavře hubu.
„Jo, Billovi to nevadí?"zeptal jsem se.
„Ne nevadí." řekl Eddie, podíval jsem se na Billa, nevypadal úplně že by mu to nevadilo.

„Tak fajn, půjdu se s ním ještě rozloučit, pak půjdem." řekl Eddie a odešel za Billem.

„Co to mělo-" začal Stan ale já ho přerušil.
„Drž hubu, je to můj nejlepší kamarád co mě po dlouhý době pozval k sobě, navíc já nejsem gay." řekl jsem.
„Dobře, dobře. Hlavně klid." řekl Stanley.

„Už půjdu, ahoj." řekl Stan a pak odešel.

Přišel jsem k Eddiemu a Billovi.
„Jo tak, my už půjdem. Pa." řek Eddie a dal Billovi pusu.
„Takže ke mě domů?" zeptal jsem se Eddieho.
„Však nemáš věci, půjčil bych ti moje. Ale stěží by ti byli." řekl Eddie a já se zasmál.

„No promiň. Jak moc si myslíš že jsem tlustý Edwarde!?" řekl jsem a snažil jsem se být co nejvíc vážný. Ale moc mi to nešlo.
„Noo, já nevím. Možná bys mohl začít hubnout." řekl Eddie a já se na něj po celou dobu vražedně díval.

„Dobrý, přestaň se na mě tak dívat. Jsem si dělal jenom srandu." řekl Eddie a oba jsme se začali smát.
„Ale i tak, já jsem mnohem menší jak ty, takže by ti moje oblečení bylo k ničemu." řekl a já kývl.

„To nemůžu popřít Eddienko." řekl jsem a dál jsme pokračovali cestu ke mě domů, tentokrát už v tichosti.

Stanleyho pohled

Nechtělo se mi domů, takže jsem se rozhodl jít do parku.

Sedl jsem si na lavičku a začal pozorovat ptáky, v tomhle období jich bylo docela hodně.

Byl jsem tak moc zabraný do svých myšlenek, přesto že jsem nechtěl tak jsem zase začal myslet na Billa.

Bohužel mě z mých myšlenek někdo vyrušil když si vedle mě sedl.



trošku kratší kapitola, snad nevadí❤️💫

Kiss me with your eyes closed [Reddie cz] Kde žijí příběhy. Začni objevovat