ƒiƒτєєท

686 75 10
                                    

Doopravdy jsem netušil co to je za film, ale jak už jsem tak zjistil je to nějaký doják. Eddie si film vyloženě užíval hlavně z důvodu že jsem se tak moc nudil a on se mi mohl zlostně smát.

Vždy jsem se lehce otočil a podíval se na Billa a Stana, drželi se za ruce, usmívali se na sebe a občas se i políbili.

Hlídal jsem aby to neviděl Eddie. Ale záviděl jsem jim. Slušelo jim to. Občas jsem se na ně tak koukal a představoval si takhle mě a Eddieho. Ale věděl jsem že moje představy nikdy nebudou reálné.

Přišla část filmu která by vás údajně měla rozbrečet. Dvě hlavní postavy co byli pohádaní se konečně usmíří a dají se dohromady. Jak nečekané.

Chtěl jsem začít říkat nevhodný kecy, věděl jsem že to Eddieho štve. Ale když jsem se na něj podíval humor mě přešel. Díval se na plátno a z očí se mu kutálely slzy.

„Eddie?" řekl jsem opatrně, on se na mě otočil a rozbrečel se na plno. Přitáhl jsem si ho k sobě a silně ho objal.
„Shh, je to jen film." řekl jsem.
„J-jo, tohle jo. Ale náš vztah s Billem ne." Eddie si to hned přirovnal k Billovi. Mrzelo mě to.

„Neboj Eddie, to se vyřeší." utěšoval jsem ho. Eddie se odtáhl a utřel si slzy.
„M-můžu tě chytit za ruku?" zeptal se Eddie, zkameněl jsem. O co že mě to vlastně žádá? To chce abych se na místě složil?

„J-jo." vyšlo ze mě, Eddie mě opatrně chytl za ruku. Já propletl naše prsty.
„Cítíš se líp?" zeptal jsem se a Eddie kývl v souhlas. Opřel si hlavu o mé rameno a sledoval film.

Já si opřel hlavu o tu jeho. Cítil jsem se tak krásně, musel jsem se hlídat abych nahlas neřekl jak moc ho miluju.

Začali se mi zavírat oči, byl jsme tak moc unavený.
„Vadilo by kdybych usnul?" zeptal jsem se Eddieho a zavřel oči.
„Jo, už běží titulky." řekl Eddie a já otevřel oči, nelhal. To jsem celý film vážně jen čuměl na Eddieho nebo si představoval náš krásný vztah?

„Půjdeme?" zeptal se Eddie, já kývl v souhlas a zvedl se. Oba jsme šli ke dveřím, až teď mi však došlo že ho stále držím za ruku. Jemu to nejspíš nedošlo. Nedal jsem znát že něco tuším, chtěl jsem ho za ruku držet pořád.

„Richarde přestaň tady hrát divadélko. Já vím že se furt držíme za ruce." řekl Eddie a já celý zrudl.
„Ale je tma a já se tmy bojím takže takhle teď půjdeme celou cestu domů." řekl a já se široce usmál. Tohle byl snad jen splněný sen.

Kiss me with your eyes closed [Reddie cz] Kde žijí příběhy. Začni objevovat