τєท

756 68 48
                                    

Ráno jako každé jiné, unaveně jsem vstal z postele a odebral se do koupelny. Vykonal jsem ranní hygienu, převlékl se a vyšel z domu. Neměl jsem chuť na snídani, moc dobře vím co mě ve škole čeká.

Přišel jsem ke hlučné budově která se plnila studenty, všichni loseři kromě Eddieho tam stáli a nechtěnými pohledy mě pozorovali.

Radši jsem jejich pohledy ignoroval a vešel do budovy. Všichni se na mě dívali, bylo mi to nepříjemný ale nijak zvlášť jsem to neřešil.

„Hej buzno! Jak ti jde vztah s Kasprakem? První to táhne s Billem a teď s tebou, ten se nezdá. Je to stejná špína jako ty!" zařval na mě nějaký kluk.

Vím že je Bill naštvaný na mě i na Eddieho, ale že tohle řekne celý škole. Nemyslel jsem si že takový je.

V davu lidí jsem slyšel další nadávky typu buzno, teplouši, špíno a další. Tyhle nadávky ale nebyli mířené na mě.

Všichni pořvávali na malého kluka s upravenými vlasy hnědé barvy. Se sklopenou hlavou procházel, celý se třásl. Bylo mi líto ho takhle vidět, přece jen jsem za to mohl já. A taky jsem ho tak moc miloval.

„Eddie." upozornil jsem na sebe když kolem mě procházel.
„Richie teď prosím ne." řekl a ještě se chabě usmál. Myslel jsem že mě seřve za to že jsem mu zničil život. Ale nevypadalo že by na mě byl jakkoliv naštvaný.

Pět minut před vyučováním, všichni se už cpali do tříd. Tam taky měli namířeno loseři který jsem si já odchytil.
„Nechceme se s tebou teď bavit." řekla Beverly, mám ji rád, ale momentálně mě vážně štve.
„Teď tady nejde o tebe, tak mě nech mluvit." odbil jsem ji a podíval se na Billa.

„Já chápu že si na mě naštvaný. I na Eddieho. Ale to že všem řekneš všechno co se stalo včera, to si docela přehnal." řekl jsem, Bill se na tohle všechno jen zamračil.
„N-nic j-j-jsem n-neřekl." Řekl Bill, nevěřil jsem mu.

„Nelži, všichni teď na Eddieho pořvávají že je špína a buzna dvakrát tolik jak před tím!" zvýšil jsem na něj trochu hlas. Na Eddieho i Billa tohle před tím řvali taky, hlavně na Eddieho. Ale nikdy to nebylo tak drsný jako teď.

„J-já t-ti ale ř-říkám, ž-že js-jsem n-nic neřekl." řekl Bill naštvaně.
„Kdo jiný by to sakra řekl?" řekl jsem už útočným hlasem.

„Richie on vážně nic neřekl." řekl Stanley ale já se neovládal.
„Bráníš ho jen protože ho miluješ!" vyjekl jsem na něj a hned si dal ruku před pusu.

Všichni ztichli a podívali se ze mě na Stana.
„J-je to p-pravda?" zeptal se Bill.
„Promiň." řekl Stanley a rychlým krokem odešel pryč. Rozběhl jsem se za ním, když jsem ho doběhl otočil jsem si ho k sobě.

„Promiň Stanley já nepřemýšlel vážně mi to jenom ujelo." řekl jsem, nečekal jsem kladnou odpověď.
„Mně je u prdele že ti to ujelo, řekl jsi to. Bill mě teď pravděpodobně bude nenávidět. A víš čí je to chyba, tvoje. Věřil jsem ti, měl jsem tě rád. Od doby co se Bill a Eddie dali dohromady jsem tě bral jako člověka co mě vždy podrží a nikdy mě nezradí. A co si udělal? Pravý opak. Kvůli tobě celý loser club skončil, ani bych se nedivil kdyby tě Eddie nikdy nemiloval." dořekl Stanley a bez dalších slov se vypařil pryč.

Zůstal jsem tam stát se slzami v očích. Vyčítal jsem si všechno co jsem udělal.

Kiss me with your eyes closed [Reddie cz] Kde žijí příběhy. Začni objevovat